اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در مشایخ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مانور بهداشت و درمان اضطراری به مدت ۲ روز در شهرستان کیار آغاز شد.

برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در مشایخ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج کیانی بروجنی عصر امروز  در آیین آغاز مانوربهداشت و در مان اضطراری، گفت: مانور درمان اضطراری با مشارکت معاونت‌های امداد و نجات، آموزش، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر و یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر به مدت ۲ روز در منطقه مشایخ شهرستان کیار آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به اهداف این مانور اشاره کرد و افزود: این منطقه به دلیل فاصله زیاد از مرکز شهرستان و محروم بودن از بسیاری از خدمات گزینه مناسبی برای دریافت خدمات پزشکی، خدمات توانبخشی و ... این مانور است. 

وی بیان داشت: معاونت آموزش و پژوش با آموزش اصول پناهگیری و آموزش‌های صحیح در سطح مدارس یکی دیگر از اهداف اجرای این مانور در منطقه است. 

کیانی اظهار داشت: تمام مراحل این مانور با حضور پزشکان عموی و متخصص، ماما، کارشناسان بهداشت محیط، تکنسین دارویی، پرستار، فیزیو تراپ، روانشناس و همچنین توزیع دارو به صورت رایگان انجام می‌شود .

کیانی همچنین با اشاره به فعالیت تیم‌های سحر امور جوانان جمعیت هلال‌احمراستان تحت عنوان سفیران حمایت روانی و اجتماعی، گفت: جوانان با حضور در تیم‌های حمایت روانی ، سلامت محور ، فرهنگی اجتماعی ، فضای دوستدار کودک و یاریگران هلال آموزش‌های لازم را به اهالی این منطقه ارائه می‌دهند .

وی ادامه داد: برنامه توان افزایی و کار با تجهیزات امدادی به همین مناسبت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مانور است که توسط معاونت امداد و نجات استان اجرا می‌شود .

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول