اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

تصویب الگوی تعامل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با سایر قوا و نهادهای حاکمیتی

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی فصل دوم سند تحول این شورا را که مربوط به چگونگی مناسبات و تعاملات با سایر قوا بود بررسی کرده و به تصویب رساندند.

تصویب الگوی تعامل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با سایر قوا و نهادهای حاکمیتی

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و فصل دوم سند تحول شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، مربوط به الگوی تعاملات  این شورا با سایر قوا و نهادهای حاکمیتی، نهایی شد و تمامی موارد ‌آن به تصویب رسید.

در این فصل به موضوعاتی همچون ارتباط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با مجلس شورای اسلامی و تعارضات بین مصوبات این شورا با مجلس یا مصوبات مجلس با شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نوع تعامل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با شوراهای عالی کشور و مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته شده است.

همچنین با توجه به هم‌پوشانی یا اشتراک برخی موضوعات مطرح شده در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی، مقرر شد کارگروه مشترکی برای همفکری و همکاری در خصوص این موضوعات تشکیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول