اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی+ویدئو

جنبش‌های حزب‌الله لبنان و «امل» هر یک با انتشار ویدئویی درباره هر گونه اشتباه و حماقت به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

هشدار مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی+ویدئو

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش‌های حزب‌الله و امل در لبنان هر یک با انتشار ویدئویی از آمادگی کامل خود برای مقابله با رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

در این ویدئو که وب‌سایت «الاعلام الحربی» شاخه لبنان آن را منتشر کرده، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله  تأکید می‌کند که «به هر گونه اشتباه، هر گونه خطا، هر گونه حماقت، هر گونه اقدام متجاوزانه -چه کوچک یا بزرگ- سریعا و مستقیما پاسخ داده خواهد شد.»

 

 

از سوی دیگر، جنبش امل نیز با انتشار ویدئویی تحت عنوان «ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم»، توانایی رزمی نیروهای خود را به نمایش گذاشت و به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد. 

در بخش آغازین این ویدئو به بخشی از اظهارات «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان اشاره شده و آمده است: «در شرایط کنونی که دشمن در [محدوده] حاکمیت لبنان جولان می‌دهد، منابع کشور را تهدید می‌کند و رزمایش خود را حتی در روز انتخابات در طول مرز با لبنان برگزار می‌کند، این مقاومت همچنان و تا این لحظه نیاز مبرم ملی به شمار می‌آید.»

رسانه‌هایی لبنان اشاره کردند که این ویدئو همزمان با سخنرانی دیشب نبیه بری از طرف اتاق مشترک هنگ‌های مقاومت لبنان-امل منتشر شده است.

 

 

رسانه‌های صهیونیستی اخیرا از آغاز بزرگترین رزمایش در تاریخ جعلی این رژیم موقت خبر داده بودند. همزمان با این اعلام، مقاومت سطح آماده‌باش خود را بالا برد.

این رزمایش که «ارابه‌های آتش» نام دارد، قرار بود در سال گذشته (۲۰۲۱) برگزار شود؛ اما به دلیل نبرد «سیف القدس» به تأخیر افتاد.

با آغاز این رزمایش، مقاومت فلسطین در نوار غزه میزان آماده‌باش خود را افزایش داد. مقاومت لبنان نیز پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که همزمان با آغاز رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی، در سطح آمادگی بالایی قرار خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به رژیم صهیونیستی گفته بود: «هنگامی که رزمایش‌های اسرائیل آغاز شود ما در بالاترین سطح آمادگی خواهیم بود و به هر حماقت یا اشتباهی، سریع و مستقیم پاسخ داده خواهد شد.»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول