اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

ایلان ماسک ممنوعیت ترامپ در توییتر را لغو می‌کند/حالا ترامپ برنمی‌گردد!

ایلان ماسک که به قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری برای تصاحب توییتر رسیده است، گفت ممنوعیت دائمی این شبکه اجتماعی از چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده یک تصمیم اخلاقی بد و اشتباه مطلق است.

ایلان ماسک ممنوعیت ترامپ در توییتر را لغو می‌کند/حالا ترامپ برنمی‌گردد!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، ایلان ماسک که به قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری برای تصاحب توییتر رسیده است، گفت ممنوعیت دائمی این شبکه اجتماعی از چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده یک تصمیم اخلاقی بد و اشتباه مطلق است، تصمیمی که ماسک در صورت انعقاد موفقیت‌آمیز خریداری توئیتر، آن را لغو خواهد کرد.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، ماسک روز سه‌شنبه در کنفرانس خودرویی فایننشال تایمز گفت: ممنوعیت ترامپ توسط توییتر «اشتباهی بود زیرا بخش بزرگی از کشور را از خود بیگانه کرد و در نهایت منجر به نداشتن صدای دونالد ترامپ هم نشد».

به طور کلی، ماسک گفت، او با اعمال ممنوعیت دائمی توییتر برای هر حسابی مخالف است. او گفت: «اگر توییت‌هایی اشتباه و بد هستند، باید یا حذف شوند یا نامرئی شوند، و تعلیق - تعلیق موقت - مناسب است، اما ممنوعیت دائمی دیگر نخواهد بود.»

ترامپ ماه گذشته پس از خبر توافق ماسک برای خرید توییتر، با اشاره به «Truth Social»، شبکه اجتماعی خودش به فاکس نیوز گفت: «من به توئیتر بازنمی‌گردم!». رئیس‌جمهور سابق آمریکا تاکید کرده که بدون در نظر گرفتن مالکیت توییتر، دوباره به توئیتر نخواهد پیوست. 

توییتر در ۸ ژانویه، دو روز پس از حمله مرگبار حامیانش به ساختمان کنگره آمریکا، ترامپ را به طور دائم ممنوع کرد و دلیل آن نیز خطر ادامه خشونت در صورتی که به رئیس‌جمهور وقت، اجازه داده شود در شبکه اجتماعی باقی بماند، عنوان شد. در همان زمان سایر سرویس‌ها، از جمله فیس‌بوک و یوتیوب، به دنبال رفتارهای غیراخلاقی ترامپ و اقدام توئیتر، او را از شبکه‌های خود حذف کردند.

سال گذشته اما ترامپ گروه رسانه و فناوری ترامپ را تشکیل داد و دوین نونز، نماینده سابق کنگره را به عنوان مدیر اجرایی استخدام کرد و در فوریه ۲۰۲۲ شبکه اجتماعی «Truth Social»(شبکه اجتماعی حقیقت) را راه اندازی کرد، یک کپی مجازی از توییتر که ادعا می‌کند «عاری از تبعیض سیاسی» است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول