اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

توزیع شیرخشک‌های رژیمی در سراسر کشور

رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه اطلاعات توزیع و عرضه شیرخشک‌های رژیمی غیریارانه‌ای که مشمول دریافت ارز دولتی هستند در سامانه زنجیره تامین تیتک ثبت می‌شود، گفت: به‌منظور جلوگیری از نشت این شیرخشک‌ها به بازار آزاد، بازرسان سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور بر روند توزیع و عرضه نظارت داشته و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

توزیع شیرخشک‌های رژیمی در سراسر کشور

به گزارش گروه سلامت خبرگزری فارس، بهادر صیدمحمدیان با بیان اینکه ترخیص شیرخشک‌های رژیمی طی هفته گذشته، عنوان کرد: هر بخش از محموله های شیرخشک پس از شناسه‌گذاری به شرکت های پخش تحویل و در تهران توزیع و به صورت همزمان برای انبار شعب شهرستان ها ارسال شد.
 
وی با اشاره به اینکه از پیش از عید فطر تاکنون بیش از ۴۶۰۰۰ قوطی شیرخشک رژیمی در سطح استان تهران و بیش از ۷۱۰۰۰ قوطی شیرخشک رژیمی در سایر استان های کشور توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع محموله های شیرخشک رژیمی به صورت مداوم ادامه دارد و طی روزهای آتی شاهد افزایش میزان توزیع نیز خواهیم بود.
 
رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو توضیح داد: پس از آنکه اطلاعات شیرخشک های رژیمی توسط شرکت های پخش در سامانه زنجیره تامین تیتک ثبت شد، اطلاعات شیرخشک‌ها از پخش تا عرضه (داروخانه ها) رصد و در نهایت باید به دست مصرف‌کننده اصلی رسیده باشد.
 
وی تاکید کرد: به منظور نظارت بیشتر، هم شرکت‌های پخش ملزم به ثبت اطلاعات توزیع و هم داروخانه ها ملزم به ثبت اطلاعات عرضه به مصرف کننده در سامانه زنجیره تامین تیتک هستند، در غیر این صورت با شرکت‌های پخش و داروخانه‌هایی که از ثبت فراورده در سامانه امتناع کنند به شدت برخورد و  سهمیه آن ها قطع خواهد شد.
 
لازم به ذکر است به‌منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به پروسه عرضه شیرخشک‌های رژیمی، نظارت بر توزیع و عرضه توسط معاونت غذا و داروی مشهد و همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در توزیع درحال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول