اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف قرص و شربت احتکار شده/ متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف قرص و شربت احتکار شده به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.

کشف قرص و شربت احتکار شده/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 124 هزار قرص و شربت احتکار شده در این شهرستان به ارزش 10 میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری قلعه نو در رصد اطلاعاتی از احتکار دارو در محدوده میدان معلم شهر ری مطلع شده و نتیجه بررسی های اولیه را به مرجع قضائی اعلام کردند.

 وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اصناف از این محل بازدید کرده و 124 هزار قرص و شربت که بر خلاف ضوابط قانونی و بهداشتی دپو شده بود را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در بین داروهای کشف شده تعدادی داروی کمیاب نیز به چشم می خورد که با دستور قضائی در اختیار مرجع خواهان قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در این عملیات یک نفر با 2 دستگاه خودرو که برای ارتکاب اعمال مجرمانه از آنها استفاده می کرد توقیف شد و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول