اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جمعه بازار تربت‌حیدریه به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیر پایانه مسافربری شهرداری تربت‌حیدریه گفت: جمعه بازاری که اکنون در زمین پایانه دایر می‌شود، قرار است به بخش خصوصی واگذار شده و به مکان دیگری منتقل شود.

جمعه بازار تربت‌حیدریه به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسین ارجمندی مدیر پایانه مسافربری شهرداری تربت‌حیدریه به خبرنگار فارس در تربت حیدریه گفت: جمعه بازاری که اکنون در زمین پایانه دایر می‌شود، قرار است به بخش خصوصی واگذار شده و به مکان دیگری منتقل شود.

وی افزود: هنوز پیشنهادی در ارتباط با این موضوع از سوی بخش خصوصی دریافت نکرده‌ایم. اما بنای شهرداری آن است با کمک بخش خصوصی و در جای مناسب تر جمعه بازار را دایر کنیم.

ارجمندی خاطرنشان کرد: اکنون جمعه بازار در بخشی از فضای پایانه به مساحت پنج هزار مترمربع در قالب ۳۰۰ غرفه در ابعاد ۲ در ۳ متر به قیمت هر غرفه ۳۶۰ هزار ریال به صورت روزانه به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: روزانه ۲۰ دستگاه اتوبوس در مسیر مشهد، سه دستگاه در مسیر تهران و چند دستگاه در مسیر روستاها و شهرهای مجاور به جابه‌جایی مسافران می‌پردازند. لذا ما فقط از پنجشنبه شب تا صبح جمعه فرصت داریم بخشی از فضای پایانه را تغییر کاربری دهیم و جمعه شب نیز وضعیت را به شکل روز قبل بازگردانیم. طبیعی است در چنین وضعی امکان غرفه‌آرایی و نصب سازه‌های ثابت برای ما وجود ندارد. حتی ۲ بار جای جمعه بازار را تغییر دادیم تا چنانچه طرح موفق بود، اقدامات مورد نظر یاد شده را انجام بدهیم، اما با مشکلاتی مواجه شده و به اجبار دوباره همین جا را انتخاب کردیم. در حال حاضر ۲ مکان را جانمایی کرده ایم و منتظر بخش خصوصی هستیم که مکان نخست بلوار انقلاب در شهرک ولیعصر(عج) و مکان دوم نیز بلوار زاوه است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول