اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش‌فعالی ضدانقلاب برای ایجاد آشوب در ایران/ انتشار فیلم‌های آبان 98 برای القای ناامنی

یکی از شبکه‌های ضد انقلاب با انتشار کلیپی بی‌ارتباط با شهر قزوین، از غارت فروشگاهی که در این شهر وجود خارجی ندارد، خبر داد.

بیش‌فعالی ضدانقلاب برای ایجاد آشوب در ایران/ انتشار فیلم‌های آبان 98 برای القای ناامنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعاتی پیش یکی از شبکه های ضد انقلاب مستقر در لندن با انتشار کلیپی تحت عنوان «غارت یک فروشگاه در قزوین» به دنبال التهاب آفرینی در افکار عمومی از طریق دامن زدن به خبرهای دروغ و شایعات بود.

در این رابطه عباس کاظمی فرماندار قزوین درگفت وگو با خبرنگار فارس، ضمن تکذیب انتساب این کلیپ به شهر قزوین، اظهار کرد: در دو روز گذشته علیرغم اینکه صف های مردمی برای تهیه کالاهای اساسی در نقاط مختلف شهر شکل گرفته بود، اما هیچگونه درگیری یا تنشی رخ نداده است.

وی افزود: فروشگاه مطرح شده در کلیپ این شبکه معاند اصلا در قزوین وجود خارجی ندارد و با دقت بر پوشش زمستانه افراد حاضر در صحنه می توان به وضوح دریافت که این کلیپ برای زمان فعلی نیست.

کاظمی تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر قزوین علیرغم برخی مشکلات از وضعیت رو به بهبودی برخوردار است و انشاالله در روزهای پیش رو نیز به شرایط عادی و با ثبات خواهیم رسید.

 

 

گفتنی است، فیلم فوق برای آبان سال 98 در کرج است.


انتهای پیام/11

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول