اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با اقتدار پلیس، اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی، عربده کشی و استفاده ازسلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار مأموران پلیس در کمترین زمان ممکن به زانو در آمدند.

با اقتدار پلیس، اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در دو شب گذشته ۳ فرد شرور در یکی از خیابان‌های محله مشتاق شهر اصفهان اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم این منطقه شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

بساطی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی این افراد در همان نقطه‌ای که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی برای مردم و اهالی کسبه کرده بودند، آورده شدند تا همه بدانند، اصفهان که به شهر شهیدان مشهور است و جای امنی برای اراذل و اوباش نخواهند بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: مردم شهرستان اصفهان مطمئن باشند که همه مأموران پلیس بر جامعه اشرافیت کامل دارند و با قوت و قدرت تمام اعمال و رفتار مجرمان را زیر نظر دارند و در صورت بروز کوچک‌ترین خطایی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد خود را سلطان مشتاق می‌نامیدند، بیان کرد: اقتدار و صلابت پلیس ابُهت پوشالی این افراد را شکست و نشان داد که هر کس به حقوق مردم تعرض و تعدی کرده و آرامش آنان را به هم بریزد با مشت آهنین پلیس مواجه خواهد شد.

بساطی از برنامه‌ریزی برای برخورد قاطعانه با افراد شرور و اوباش در هر نقطه از شهرستان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری و مشارکت مردم از این گونه تحرکات جلوگیری می‌کنیم و با توکل بر خداوند و پشتیبانی مردم، شهری امن و آرام برای شهروندان و گردشگران فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول