اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن مصدوم پرسپولیس به سیرجان می‌رود/بازیکن تاجیکستانی بازهم خارج از لیست

با اعلام نام بازیکنان پرسپولیس برای سفر به سیرجان مشخص شد که یک سرخ‌پوش این تیم را در این سفر همراهی نمی‌کند.

بازیکن مصدوم پرسپولیس به سیرجان می‌رود/بازیکن تاجیکستانی بازهم خارج از لیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با سپاهان امروز راهی سیرجان خواهد شد تا آخرین تمرین خود پیش از بازی با سپاهان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این شهر برگزار شود.

پرواز سرخ‌پوشان به سیرجان امروز ساعت 12 انجام می‌شود و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نام 22 بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این سفر اعلام کرده است.

بر این اساس سید جلال حسینی، امید عالیشاه، حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضائیان، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رضا اسدی، احمد گوهری، مهدی عبدی، حامد پاکدل، مهدی مهدی‌خانی، تمیروف، وحدت هنانوف، علی جودکی و محمد عمری، 22 بازیکن پرسپولیس برای این سفر هستند.

با این شرایط مشخص شد که سعید آقایی که در روزهای اخیر به گفته سایت باشگاه پرسپولیس زیرنظر کادر پزشکی تمرین می‌کرده، همراه با سایر اعضای این تیم به سیرجان خواهد رفت و باید دید که یحیی گل محمدی از او در بازی با سپاهان استفاده می‌کند یا نه. همچنین منوچهر صفروف بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس همانند بازی‌های اخیر این تیم در لیست سرخ‌پوشان برای بازی پرسپولیس قرار ندارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول