اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمبودی وجود ندارد/ بهترین شرایط ذخایر کالاهای استراتژیک در آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: به لحاظ ذخایر استراتژیک استان در هیچ کالای اساسی کمبودی نیست و به نسبت چند سال گذشته در بهترین شرایط قرار داریم.

کمبودی وجود ندارد/ بهترین شرایط ذخایر کالاهای استراتژیک در آذربایجان‌شرقی

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: بدون هیچ مشکلی تا پایان سال می‌توانیم بازار محصولاتی مثل آرد، گوشت قرمز گرم و یخ زده، مرغ گرم و یخ زده، روغن و غیره را تامین کنیم و هیچ خلائی در بازار ایجاد نمی‌شود.

وی گفت: قبلا هیچ وقت جمعه‌ها مرغ، کشتار و عرضه نمی‌شد؛ اما امروز بالای ۲۷۰ تن مرغ را به طور گرم و یخ زده وارد چرخه مصرف کردیم و حتی در کلیبر که مسابقه اسب دوانی در حال اجرا است، ۵ تن مرغ ارسال کردیم که میهمانان کمبودی احساس نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در ارتباط با محصول قند هم هیچ کمبودی وجود ندارد؛ بلکه مازاد عرضه نیز در این محصول داشته‌ایم؛ البته سعی داریم عرضه را تنظیم کنیم که قیمت آن بیش از حد پایین نرود.

کلامی یادآور شد: طرح مردمی سازی یارانه‌ها از دی ماه مطرح بوده و پیش‌بینی‌های لازم را در ارتباط با تامین و عرضه مناسب کالاهای اساسی و در سه ماهه آخر سال ذخایر استان را در تمام اقلام ضروری افزایش دادیم.

وی وضعیت ذخیره گندم را هم بسیار مطلوب دانست و افزود: در این محصول هم به هیچ وجه کمبودی نداریم و از امروز بازار عرضه کاملا شارژ خواهد شد و از فردا بازار همه محصولات استراتژیک و ضروری کاملا حالت عادی خواهد داشت. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول