اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خانواده‌های شهدای سلامت شهرری تقدیر شدند

به مناسبت هفته سلامت، کادر درمان و خانواده‌های شهدای سلامت بیمارستان‌های شهرری تقدیر شدند.

خانواده‌های شهدای سلامت شهرری تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، به مناسبت هفته سلامت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از کادر درمان دارالشفای کوثر، بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان فیروزآبادی شهرری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های ری، به پاس یاد شهدای مدافع سلامت از خانواده‌های شهیدان سلامت کامران بیات، حاجی آقایی شهرستانی، محمد حسین خلیلی، محمدعلی صابری، محمدعلی خسروی و لیلا مولایی تقدیر به عمل آمد.

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: پرستاران در بحران کرونا در خط مقدم حفظ سلامت بودند و این مراسم به پاس زحمات پرستاران و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی ادامه داد: در شهرداری تهران به عنوان نهاد پیشرو اقدامات خوبی در حال انجام است و مردم این تغییرات را حس خواهند کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران بیان کرد: با توجه به رسالت مدیریت شهری در حوزه سلامت امیدواریم دستگاه های مربوطه همکاری خودشان را با شهرداری داشته باشند و موانع و مشکلات مرتفع شود.

ناظم رضوی افزود: برنامه های متنوع و پی در پی با شعار”سلامت ما، حال خوب ما» برای ارتباط گیری با مردم در مقوله سلامت برگزار شده است و با تاکید مدیریت شهرداری تهران و جلسات مختلف در خصوص کلان سلامت بصورت هفتگی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری تهران از ابتدای آغاز کرونا جامعه محور بود، گفت: استفاده از ظرفیتهای موجود در حوزه‌های قرنطینه، اعلام محدودیت در حمل و نقل عمومی، پیگیری اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در اماکن اداری و ورزشی از اهم اقدامات بوده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول