اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استانداری گیلان: هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب قابل قبول نیست

استاندار گیلان عصر امروز با تأکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب، قابل قبول نیست، گفت: نظارت‌ و اهتمام کافی به توزیع کالا در همه نقاط استان باید مستمر باشد و در کنار آن برخورد قاطع و قانونی با فرصت‌طلبان، سودجویان و مخلان تعادل بازار می‌شود.

استانداری گیلان: هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز (جمعه) در جلسه فوق‌العاده کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار با تأکید بر اینکه مردم در زمینه تأمین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، اظهار کرد: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات مقام معظم رهبری بوده، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تأکید رئیس‌جمهوری است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب کالاهای اعلام شده پذیرفتنی نیست، افزود: به اندازه کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان موجود است و در تأمین کالاهای پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی در همه مناطق گیلان مد نظر باشد.

استاندار گیلان با بیان میدواری اینکه قطعاً مردم ایران شهد شیرین اجرای اقتصاد اسلامی توسط دولت اسلامی، مردمی و انقلابی را می چشند، بیان کرد: صیانت از سفره و سلامت مردم و عدالت در توزیع یارانه ها و منابع و نیز توجه به زنجیره تولید تا مصرف ، بسیار حائز اهمیت است.

به گفته عباسی مدیران و مسؤولان باید به صورت میدانی در کنار مردم و پای کار آنان در همه زمینه ها بویژه اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان استمرار اهتمام جدی مسؤولان نهادهای اقتصادی، اعضای ستاد تنظیم بازار استان و همراهی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برخورد با فرصت‌طلبان، مخلان بازار و سودجویان در جهت ایجاد فضای آرامش برای هم استانی ها و نا امن کردن فضا برای سودجویان را مورد تأکید قرار داد. 

عباسی با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی دستگاه‌های متولی با کمک بسیج اصناف در همه نقاط استان گیلان بیان کرد: برخورد جدی با محتکران، کم‌فروشان و گران‌فروشان را در دستور کار قرار دهید و با سودجویان و مخلان بازار، بدون اغماض برخورد کنید.

وی مردمی کردن اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی دولت سیزدهم را کاری ارزشمند و شجاعانه و از مطالبات به حق ملت طی سالیان اخیر برشمرد که با همراهی قوا و اقشار مردم به خوبی به ثمر می‌نشیند.

به گفته عباسی، اقتصاد اسلامی و مردمی، موجب رونق فضای کسب و کار، افزایش سطح و بهره وری تولید، توسعه و رضایت مندی زنجیره تولید تا عرضه و مصرف می‌شود.

استاندار گیلان اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد را کارنامه عملکردی مناسب دولت سیزدهم و نظام اسلامی ایران خواند و گفت: به عنوان نماینده دولت و خدمتگزار مردم در گیلان، اجازه نخواهم داد هم استانی‌ها آسیبی ببینند و باید شرایط کنونی به شرایطی مطلوب که برای مردم ملموس و رضایتمندی آنان را در پی داشته باشد، تبدیل شود.

در این جلسه مدیران عضو کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان گیلان گزارشی از اقدامات حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول