اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

۲۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید خوراک به دامداران اختصاص یافت

سرپرست بانک کشاورزی از تخصیص ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای دامدار کارت خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط به شعب این بانک مراجعه کنند.

۲۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید خوراک به دامداران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، مهدی رضایی با اشاره به تاکید رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: به منظور رفع دغدغه و نگرانی کشاورزان و دامداران بابت تامین سرمایه در گردش و مختل نشدن تولید و تامین امنیت غذایی مردم، شعب بانک کشاروزی از روز گذشته به دستور وزیر جهاد، اقدام به صدور دامدار کارت تا سقف دو میلیارد ریال کردند.  وی در پاسخ به اینکه چه تعداد، دامدار کارت و تسهیلات اعطا شده است، افزود: در ۵ ماه گذشته به ۳۲ هزار دامدار و کشاورز تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است و بودجه‌ای که در نظر گرفته شده است هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که تا هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به اینکه دامدار کارت به همه دامداران تعلق می‌گیرد، گفت: دامداران می‌توانند با مراجعه به شعب و تکمیل و ارائه مدارک درخواست دامدار کارت کنند.

سرپرست بانک کشاورزی گفت: بر اساس چهار سرفصل که وزارت جهاد کشاورزی تعیین کرده است این تسهیلات به فعالان حوزه‌های دامداری صنعتی، دامداران سبک و سنتی روستایی، طیور گوشتی و طیور غیر گوشتی پرداخت می‌شود.

رضایی اضافه کرد: متقاضیان از طریق سامانه‌ای که برای این منظور ایجاد شده است و با مراجعه به شعب بانک و تکمیل مدارک نسبت به درخواست تامین سرمایه در گردش اقدام کنند و بانک مرکزی با حمایت وزیر اقتصاد و دارایی بودجه مورد نظر برای بانک را از این بابت تامین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول