اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ویزیت دو هزار رأس دام توسط جهادگران بسیجی قم

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان قم، از ویزیت ۲ هزار رأس دام و ارائه خدمات به ۲۵ دامدار توسط جهادگران بسیجی در هفته بسیج سازندگی خبر داد.

ویزیت دو هزار رأس دام توسط جهادگران بسیجی قم

«احمد آقابابایی» مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم، در مورد فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه استان قم در هفته بسیج سازندگی، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت تقارن این هفته با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، دوره آموزشی ویژه مربیان با موضوع جهش تولید و نشست بصیرتی برای جهادگران دو گروه اعزامی به روستاهای بخش قمرود، فرج آباد، صیدآباد و دامشهر قم برگزار شد.

وی از شناسایی مشکلات برخی از روستاها خبرداد و اضافه کرد: اقداماتی برای تسطیح شن‌ریزی جاده عشایری و روستایی کاج تا دشت مرره قمرود انجام شد و هماهنگی لازم نیز صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان قم گفت: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان، ویزیت دام بود که در این راستا ۲۵ دامدار خدمات مشاوره‌ای را هم دریافت کردند و حدود ۲ هزار رأس دام توسط گروه‌های جهادی شهید کاظمی و شهدای کشاورزی به صورت رایگان ویزیت شد.

وی ادامه داد: آموزش تامین جیره غذایی مناسب دام، مشاوره و تسهیل‌گری برای دامداران و شرکت در صبحگاه مشترک جهادگران فاطمی استان قم نیز از جمله فعالیت‌های بسیجیان سازمان جامعه کشاورزی استان قم بوده است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول