اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فراخوان هنیه به تشکیل فرماندهی واحد میدانی برای مقابله با اشغالگر

رئیس دفتر سیاسی خواستار تشکیل یک فرماندهی واحد میدانی برای مقابله با رژیم موقت صهیونیستی شد.

فراخوان هنیه به تشکیل فرماندهی واحد میدانی برای مقابله با اشغالگر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، ملت فلسطین در مرحله جدیدی است که تنها تصمیم‌های قاطع و راهبردی مناسب آن است.

وی به خبرگزاری «سما» گفت: به مسیر خود ادامه می‌دهیم و تردید نمی‌کنیم؛ ملت ما نبرد با این اشغالگر در تمامی زمینه‌ها را نهایی خواهد کرد.

هنیه در ادامه به ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار الجزیره در هفته گذشته پرداخت و گفت: با ادامه وحشی‌گری رژیم اشغالگر، ترور دختر فلسطین (ابوعاقله)، یورش به جنین، افزایش شهرک‌سازی، یاغی گری در مسجدالاقصی، محاصره غزه، هدف گرفتن ملت ما در داخل، بازداشت هزاران نفر، رد حق بازگشت و در برابر این لحظه تاریخی که در آن خون بر شمشیر و اراده بر سرکوب پیروز شد، به تشکیل هر چه سریعتر فرمانده میدانی واحد که رویایی با اشغالگر را رهبری کند، فرا می‌خوانیم.

وی در ادامه از تشکیلات خودگردان خواست، رسما و عملا به توافق «اسلو» پایان دهد و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را پس بگیرد، هماهنگی امنیتی با این رژیم را متوقف کند و به سمت برنامه مقاومت فراگیر برای مقابله با اشغالگر بیاید.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در یورش به منطقه «جنین» در شمال کرانه باختری شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، از فاصله ۱۰۰ تا۱۵۰ متری به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را نیز زخمی کردند.

ترور ابوعاقله اولین جنایت رژیم صهیونیستی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی نبود و بر اساس اعلام وزارت اطلاع‌رسانی فلسطین، از انتفاضه دوم فلسطین در سال ۲۰۰۰ تا به امروز ۴۵ روزنامه‌نگار به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول