اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چین از میزبانی جام ملت های آسیا 2023 انصراف داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از انصراف چین برای میزبانی در جام ملت های آسیا 2023 خبر داد.

چین از میزبانی جام ملت های آسیا 2023 انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد در پی گفتگوهای گسترده با فدراسیون فوتبال چین (CFA)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی توسط CFA مطلع شد که نمی تواند میزبان جام ملت های آسیا 2023 باشد.

چین  در تاریخ 5 ژوئن 2019 در کنگره فوق العاده AFC در پاریس به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2023 انتخاب شد. مسابقات 24 تیمی قرار بود در 10 شهر چین از 16 ژوئن تا 16 جولای 2023 میزبانی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط استثنایی ناشی از همه‌گیری کووید-19 را که منجر به سلب حق میزبانی توسط فدراسیون چین ارائه شد را تصدیق می‌کند.
  
کنفدراسیون فوتبال آسیا قدردانی می کند که فدراسیون چین و جام ملت های آسیا 2023 چین این تصمیم بسیار دشوار اما ضروری را در راستای منافع جمعی جام ملت های آسیا 2023 گرفته اند، که همچنین زمان لازم را برای AFC برای ارزیابی این تصمیم فراهم کرده است.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا به همکاری نزدیک با شرکای تجاری و سهامداران خود برای ترسیم مسیر رو به جلو ادامه خواهد داد و از درک و حمایت آنها در این دوره سپاسگزار است. جزئیات بیشتر در مورد مراحل بعدی مربوط به میزبانی جام ملت های آسیا 2023™️ به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول