اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر سابق وزنه‌برداری: هر یک روز حضور مرادی در فدراسیون یک سال این رشته را عقب می‌اندازد

دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: حضور مرادی سودی ندارد و هر یک روز حضور او در فدراسیون، یک سال این رشته را عقب می‌اندازد.

دبیر سابق وزنه‌برداری: هر یک روز حضور مرادی در فدراسیون یک سال این رشته را عقب می‌اندازد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین مقامی، دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری در مورد شرایط این رشته، و حواشی، حضور علی مرادی و رفتن یکتا جمالی، دختر وزنه بردار به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانید:

* مرادی می‌توانست با انگیزه دادن ورزشکاران را حفظ کند/ او اصلا پاسخگو نیست

وی اظهار داشت: 4 سال است که ما می‌گوییم وزنه‌برداری در حال نابود شدن است و این صحبت‌ها هم بدون غرض و مرض است. در حالی که وزنه‌برداری کشورمان می‌تواند شرایط خوبی داشته باشد و روند موفقیت ادامه پیدا کند، اما به خاطر ضعف مدیریت دچار حواشی می‌شود. درست است که مشکلات زیادی در ورزش ما به خصوص مالی وجود دارد، اما رئیس یک فدراسیون به عنوان پدر آن مجموعه می‌تواند با صحبت کردن و انگیزه دادن به ورزشکاران کمک کند، اما علی مرادی اصلا پاسخگو نیست و این یک توهین به جامعه ورززش و وزنه برداری است.

وی ادامه داد: بخشنامه می‌کنند که حضور آقایان در کنار بانوان درست نیست، اما خورشیدی به عنوان یک مرد چطور به همراه این دختر اعزام شده است؟ اینها مسائلی است که کسی به آنها پاسخ نمی‌دهد. 4 روز است خبر رفتن یکتا جمالی می‌گذرد اما یک نفر از فدراسیون هم پاسخگو نبوده است. من بارها گفته‌ام که اینها شناخته شده هستند و فقط در موفقیت‌ها جلوی دوربین می‌آیند. رئیس فدراسیون در این مواقع باید پاسخگو باشد. اگر اتفاقی برای این دختر بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ مسئولیت اعزام تیم با علی مرادی بوده اما خودش معلوم نیست کجا رفته است؟

دبیر سابق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: چطور می‌شود 5 نفر هم راه می‌روند و نمی‌توانند دو ورزشکار را‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیریت کنند. جالب است شنیده‌ام بیرانوند دبیر فدراسیون هم قرار بوده برود اما ویزایش نیامده، والا او هم می‌رفت. چطور در کنار یک ورزشکار دختر که آن هم سن و سالی ندارد،‌ یک خانم به عنوان همراه اعزام نمی‌شود.

*  حضور رئیس بازنشسته چه سودی دارد؟

مرادی خطاب به حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: علی مرادی هم دوره‌اش تمام شده و هم بازنشسته است، اما حضور او چه سودی به حال ورزش و وزنه‌برداری دارد. قانون است که بازنشسته‌ها نمی‌توانند ادامه دهند، اما حضور او در فدراسیون سرپیچی از قانون است. شما ببینید؛ علی مرادی در ورزش ایران وجهه بهتری دارد یا محمدرضا طالقانی؟ ‌من مانده‌ام چرا با این وضعیت مماشات می‌کنند و تاوان این ضعف مدیریت را‌‌‌‌‌‌‌‌ نظام و ورزش کشور ما می‌دهد.

 

* هر یک روز حضور مرادی در فدارسیون، یک سال این رشته را عقب می‌اندازد

مقامی تأکید کرد: چند سال است فریاد می‌زنم هر روز بودن علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری یک سال این رشته را‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب می‌اندازد، اما گوش شنوایی نیست و امیدوارم زودتر طبق قانون تغییرات در فدراسیون انجام شود. این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای رئیس بازنشسته فدراسیون بود. علی مرادی اگر دلسوز نظام و کشور است به خاطر حفظ ارزش‌ها هر چه سریع‌تر کنار برود تا فردی شایسته سکان فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست بگیرد.

دبیر سابق فدراسیون وزنه‌برداری در پایان عنوان کرد: زمانی حسین رضازاده با حک کردن نام حضرت ابوالفضل روی پیراهنش و قهرمانی در المپیک، دنیا را‌‌‌‌‌‌‌‌ تکان می‌داد، حالا به جایی رسیده‌ایم که رفتن یک دختر و پناهنده شدنش تیتر اول همه رسانه‌ها شده است!

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول