اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مشکلی برای اعطای تسهیلات به خانم‌های متأهل زیر 18 سال وجود ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته مشکلی برای اعطای تسهیلات به زوج‌های زیر 18 سال وجود ندارد.

مشکلی برای اعطای تسهیلات به خانم‌های متأهل زیر 18 سال وجود ندارد

امیرحسین بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق قانون خانم‌ها از سن 15 سالگی به بعد می‌توانند ازدواج کنند و مشکلی نیز برای بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج برای آنها وجود ندارد.

وی افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته در اجرای قانون جوانی جمعیت، خانم‌هایی که بین سن 15 تا 18 سالگی ازدواج کرده‌اند هیچ مشکل و محدودیتی از لحاظ دریافت تسهیلات ازدواج ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قانون جوانی جمعیت برای حمایت از فرزندآوری تسهیلاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفت و در قانون بودجه نیز وام 120 میلیونی ازدواج برای خانم‌های زیر 23 سال و آقایان زیر 25 سال به میزان 150 میلیون تومان است.

بانکی‌پور خاطرنشان کرد: همان طور که عنوان شد در مورد خانم‌هایی که بین 15 تا 18 سال سن داشته و متأهل هستند هیچ محدودیتی برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده برای ازدواج وجود ندارد.

به گزارش فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من تاکید کرده اند شرط پرداخت وام ازدواج بین سنین 18 تا 40 واقعاً تبعیض است  و از مسئولان مربوطه خواسته اند امتیاز وام ازدواج به زوجین زیر 18 ساله‌ها هم تعلق گیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول