اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهری: این قهرمانی در تاریخ ثبت می‌شود/ هوادار عشق است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: این قهرمانی برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

مهری: این قهرمانی در تاریخ ثبت می‌شود/ هوادار عشق است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید مهری پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: از ته قلبم خوشحال هستم. حس و حالی وصف نشدنی دارم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و کادر فنی و هواداران به نتیجه رسید. خدا را شکر که سه هفته زودتر و بدون شکست توانستیم قهرمان شویم. این قهرمانی برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال به دنبال کسب عنوان قهرمان بدون شکست است یا خیر، تصریح کرد: ما دنبال این هستیم که در 3 بازی پیش‌رو هم با تمام توان ظاهر شویم تا یک قهرمانی بدون شکست را تجربه کنیم تا در دل تاریخ ثبت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد ازدحام هواداران مقابل فرودگاه، گفت: هوادار عشق است. دمشان گرم. اگر تا صبح هم باشند به عشق آنها همینجا خواهیم ماند.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید قهرمان استقلال هم مانند پرسپولیس تکرار شود یا خیر، عنوان کرد: چرا تکرار نشود؟ ما تازه شروع کرده‌ایم و انشالله از این به بعد نوبت استقلال است.

وی در واکنش به توئیت آذری جهرمی، گفت: جوابی به آذری جهرمی ندارم. ما قهرمان شده‌ایم و خیلی خوشحال هستم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد خودش در این فصل و اینکه کمتر در ترکیب قرار می‌گرفت، اظهار داشت: می‌توانم بگویم که هدف همه ما یکی بود. خدا را شکر که همدل بودیم و توانستیم به هدف‌مان برسیم. مهم نیست چه بازیکنی چقدر بازی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول