اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسین‌زاده:‌ سال خوبی برای من شد/ هیچ وقت مورد انتقاد کادر فنی نبوده‌ام

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امسال از هر لحاظ سال خوبی برای من بود و خدا را شکر توانستیم با استقلال قهرمان شویم.

حسین‌زاده:‌ سال خوبی برای من شد/ هیچ وقت مورد انتقاد کادر فنی نبوده‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین حسین‌زاده در مورد قطعی شدن قهرمانی استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را بابت برد مقابل فولاد و کسب قهرمانی شکر می‌کنم. از همه مسئولان باشگاه، اعضای کادر فنی، تدارکات، پزشکان، ماساژورها و تمام بازیکنان هم ممنون هستم. بابت گل خودم به فولاد نیز خیلی خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه سال گذشته با سایپا به لیگ دسته اول صعود کردیم و زمانی که به استقلال آمد تصور می‌کرد در اولین سال حضورش در این تیم کاپ قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، گفت: خدا را شکر از هر لحاظ فصل خیلی خوبی را سپری کردم. کادر فنی و هواداران لطف زیادی به من داشتند و همه چیز خوب بود فقط در مورد تیم سایپا باید بگویم این تیم با ریشه و بازیکن‌ساز متأسفانه به دلیل کمبودهای مدیریتی وضعیت خوبی ندارد و واقعاً حیف است. خیلی دوست دارم سایپا سریع‌تر به لیگ برتر بازگردد و مثل گذشته بازیکنان خیلی خوب و مطرحی را به لیگ ما اضافه کند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد دراگان اسکوچیچ مانند اردوی قبلی باز هم او را به تیم ملی دعوت کند، عنوان کرد:‌ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. نمی‌توانم نظری بدهم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه بدهم. هر تصمیمی کادر تیم ملی و البته تیم خودمان بگیرند قبول خواهم کرد.

حسین‌زاده در مورد اینکه با توجه به قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس امسال فشار زیادی روی تیم استقلال وجود داشت، گفت: این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد و امیدوارم در این چند روز بهترین روزهای زندگی خود را سپری کنم. به این دلیل که استقلال چند فصلی قهرمان نمی‌شد بعضی مواقع فشارهایی روی تیم ما وجود داشت اما با درایت کادر فنی توانستیم از زیر این فشار رها شویم.

وی در خصوص اینکه در هفته‌های قبل فشار زیادی را از طرف فضای مجازی حس کرد اما با  عملکردش در دو بازی اخیر بار دیگر در این فضا محبوب شد، پاسخ داد: انتقاد طبیعی است. بهترین بازیکنان دنیا هم مورد انتقاد قرار می‌گیرند اما این حرف که از من انتقاد شده را نمی‌پذیرم. اگر  انتقادی باشد باید از سمت کادر فنی وارد شود اما تاکنون اینطور نبوده است هر موقع هر چه کادر فنی از من خواسته انجام دادم. تا کنون کادر فنی استقلال از من انتقادی نداشته است.

انتتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول