اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در همدان

فرماندار شهرستان همدان گفت: در فاز اول ۱۰۰ هکتار برای نهضت ملی مسکن اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ محمدعلی محمدی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: استاندار همدان شبانه‌روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار است و تاکنون در دو مرحله یک‌هزار میلیارد تومان به طرح پرداخت شده و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تامین آب داشته باشند افزود: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری به استان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود اما استاندار این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

فرماندار همدان ادامه داد: برخی با اظهار نظرهای غیرکارشناسانه و نادرست موجب انحراف در مسیر این پروژه و توقف آن شدند با این توصیف کوچکترین سنگ‌اندازی و اخلال در روند اجرای این طرح به طور حتم در راستای اهداف معاندان است.

وی با بیان اینکه در راستای نهضت ملی مسکن نیز کارهای خوبی انجام شده است گفت: ۱۰۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه‌برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.

وی با اشاره به اینکه چند نقطه از شهر از جمله دو سایت در شهرک بهشتی، زمینی در بلوار فرودگاه با بررسی مشکل تراکم خاک و زمینی در شهرک مدنی اختصاص یافته است گفت: در شهر قهاوند نیز با تامین زمین و مشارکت مردم طرح به خوبی در حال اجراست و تنها در دو شهر مریانج و جورقان مشکلاتی پیش رو است.

انتهای پیام/۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول