اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: مردم بیش از نیازشان خرید نکنند/ مردمی‌سازی یارانه‌ها زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم در خرید و مصرف کالاها مراعات کرده و از خرید اجناس، بیش از حد مصرف خودداری کنند، گفت: توزیع عادلانه یارانه‌ها زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی: مردم بیش از نیازشان خرید نکنند/ مردمی‌سازی یارانه‌ها زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار سمنان و اعضای ستاد تنظیم بازار استان با وی که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور از آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها شخصاً در وسط میدان است که این امر بسیار ارزش و جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: استاندار جهادی سمنان به همراه تیم خوب خود در این برهه نیز به‌خوبی عمل کرده است.

مطیعی ادامه داد: از مردم کشور و به‌ویژه استان سمنان تقدیر و تشکر بسیار فراوان داریم که با صبر خود در اجرای این طرح همراهی داشتند.

وی گفت: در حال حاضر شاهد تأمین اجناس و کالاهای اساسی در استان سمنان و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: از مردم این استان تقاضا داریم در خرید همچنین مصرف کالاها مراعات کرده و از خرید و نگهداری اجناس، بیش از حد مصرف معمول خودداری کنند.

مطیعی اظهار کرد: باید به‌صورت جدی با افرادی که قصد سیاه‌نمایی و القای تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تأمین مایحتاج عمومی مردم را دارند، برخورد قاطعانه و جدی انجام شود.‌

وی افزود: از تلاش و اطلاع‌رسانی مناسب صدا و سیما و همچنین از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان سمنان و از تمام اصناف و بازاریان استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اعتماد و امنیت خاطر برای مردم امری بسیار مؤثر و مهم است، گفت: امروز باید همگان توجه داشته باشیم که خواسته یا ناخواسته به بلندگوی دشمن تبدیل نشویم و باید تلاش کرد تا آرامش را به جامعه تزریق کنیم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول