اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

5 تفریح رایگان کیش را بشناسید

جزیره کیش مکانی زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان است که بازدید از آنها هزینه زیادی دارد و ممکن است بودجه شما کافی نباشد. اما خوب است بدانید که جاذبه های دیگری نیز در این جزیره هستند که هیچ هزینه‌ای ندارند و شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از آنها بازدید کنید.

5 تفریح رایگان کیش را بشناسید

چنانچه قصد بازدید از این جاذبه‌ها و تفریحات را دارید، می‌توانید بلیط کیش فلای تودی را خریداری کنید و به این جزیره زیبا بروید.

 ما نیز در این مطلب قصد داریم تفریحات کیش که به صورت رایگان در دسترس هستند را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

تفریحات رایگان کیش

همانطور که اشاره کردیم، تفریحات ارزان کیش بیشتر از چیزی هستند که شما فکر آن را بکنید. در بین این تفریحات می‌توانید چیزهای رایگانی هم پیدا کنید. کافیست قبل از سفر تحقیق کنید و برنامه داشته باشید. ما در ادامه فقط برخی از جذاب ترین تفریحات رایگان را معرفی می‌کنیم:

1. انجیر معابد

در کیش مکان های رایگان زیادی برای دیدن وجود دارند، اما به جرات می‌توان گفت انجیر معابد یکی از مکان‌های دیدنی و خاطره انگیزی را برای شما رقم می‌زند که شاید هیچ جای دیگر نتوانید مشاهده کنید.

انجیر معابد مجموعه‌ای غنی از درختان انجیر با قدمت بیش از 500 سال است. درختان انجیر این مجموعه در دوره تیموری و ایلخانی کاشته شده‌اند. آلاچیق‌های زیبایی که با گل‌های کاغذی و فانوس تزئین شده‌اند، این مکان را شبیه دنیای افسانه می‌کنند.

اما به طور کلی این مجموعه را بیشتر به خاطر وجود درختی بسیار افسانه‌ای و زیبا به نام انجیر معبد می‌شناسند. تنه این درخت از شاخه‌هایی تشکیل شده است که در طول زمان و در طول سال‌ها به سمت زمین رشد کرده و به تنه درخت بازگشته‌اند. به دلیل ظاهر خاص و زیبای این درخت، مردم از نقاط مختلف به دیدن آن در این مجموعه می‌آیند و گاهی نامه‌ها یا تبریک‌های خود را به این درخت وصل می‌کنند.

2. پارک مرجانی

یکی دیگر از پارک‌های ضلع شرقی جزیره کیش که صبحی دیدنی را به تصویر می‌کشد، پارک ساحلی مرجان است. چنانچه تا به حال به این پارک نرفته‌اید، دفعه بعد که به کیش می‌روید حتما دوربین خود را بردارید، ساعت را برای طلوع خورشید تنظیم کنید تا ثبت این منظره زیبا را از دست ندهید.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید در آن ساعت از جای خود بلند شوید و به دیدن طلوع آفتاب بروید، نگران نباشید. جزیره کیش نیز در غروب آفتاب پر از زیبایی‌های دیدنی است. در ضمن منظره این پارک جزو تفریحات کیش در شب محسوب می‌شود و می‌توانید شب‌ها از وفت گذرانی در آن لذت ببرید. یکی دیگر از جاذبه های پارک مرجان، مسیر دوچرخه سواری است که در صورت داشتن دوچرخه می‌توانید از آن به شکل رایگان استفاده کنید.

3. شهر باستانی حریره

اگر به فکر بستن پکیج تفریحات کیش برای خودتان هستید، بازدید از شهر باستانی حریره را فراموش نکنید. این بازدید کاملا رایگان است و شما را با دنیای جدیدی آشنا می‌کند. قدمت شهر حریره بر اساس برخی منابع از قرن پنجم تا دهم میلادی است. این شهر از نظر معماری جلوه‌ای از شکوه معماری کهن مرتبط با اوج فرهنگ کیش را به نمایش می‌گذارد.

یکی از شگفتی‌های این شهر حمام آن است که تکنولوژی و امکانات عجیب و دیدنی مربوط به آن دوره از تاریخ را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای رزرو هتل کیش فلای تودی اقدام کنید و در یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های این شهر باستانی زیبا اقامت داشته باشید.

4. بازارگردی در کیش

همانطور که می‌دانید بازارها و مراکز خرید زیادی در جزیره کیش وجود دارند که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید یا علاقه‌ای به خرید نداشته باشید، باز هم ارزش دیدن دارند. بافت‌های قدیمی بازار کیش یکی از جاذبه های تاریخی این جزیره به شمار می‌روند. شما می‌توانید از قبل درباره این بازارها در اینترنت سرچ کنید یا از مردم محلی سوال کنید. مثلا بازار عرب کیش یکی از قدیمی‌ترین بازارها است که شما را به تاریخ قدیم کیش برمی‌گرداند.  

5. نخلستان باغ بهشت

غروب خورشید در باغ بهشت با آن نخل‌های بلند افسانه‌ای یکی از تفریحات کیش است که هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما هنگام غروب آفتاب از آنجا بازدید کنید. از گونه‌های گیاهی این مکان می‌توان از اکالیپتوس و تمرهندی نام برد. اگرچه بیشتر منطقه نخلستان پوشیده از نخل خرما است، اما سایر گونه‌های گیاهی کمیاب را می‌توان به راحتی در این بخش جنوبی کشور مشاهده کرد. در این نخلستان شما ساکنان بومی کیش را مشاهده می‌کنید که پوشش، فرهنگ و مهمان نوازی آنها به وضوح دیده می‌شود.

سفری به یادماندنی به کیش با فلای تودی

حال که با تفریحات رایگان کیش آشنا شدید، خوب است به فکر کاهش هزینه‌های دیگر خود باشید تا سفری مقرون به‌صرفه داشته باشید. جهت رزرو بلیط هواپیما کیش و دیگر شهرهای ایران، کافیست وارد سایت فلای تودی شوید. در فلای تودی انواع بلیط هواپیما بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین مورد را پیدا کنید.

همچنین انواع اقامتگاه های کیش با قیمت‌های متفاوت و تخفیف‌های فوق‌العاده در سایت قابل رزرو هستند. شما می‌توانید ایمیل خود را ثبت کنید تا هر زمان که قیمت بلیط و اتاق هتل کاهش یافت، سریعا مطلع شوید و قیمت پایین‌تری را بپردازید. چنانچه در حین خرید بلیط و رزرو هتل به مشکل برخوردید، کافیست با شماره 02142405000 تماس بگیرید تا کارشناسان فلای تودی در هر ساعتی از شبانه روز شما را راهنمایی کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول