اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«لاجوردی» سکان‌دار هیأت ورزش‌های جانبازان خراسان‌جنوبی شد

مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان خراسان‌جنوبی به«حسین لاجوردی» رأی اعتماد داد و برای چهار سال سکان این هیأت را بر عهده گرفت.

«لاجوردی» سکان‌دار هیأت ورزش‌های جانبازان خراسان‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ظهر امروز مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌جنوبی به ریاست «سیدمحمد شروین‌اسبقیان» رئیس فدراسیون، «محمد حسین خسروی» نایب‌ رئیس مجمع و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، «سیده اعظم اسلامی» معاون توسعه امور ورزش، «فاطمه چهکندی‌نژاد» مدیر گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل در  برگزار شد.

از ۲۷ نفر اعضای مجمع ۲۱ نفر با ترکیب روسای هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، نماینده‌ داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه‌داران، ورزش دانشگاهی، دانشجویی، بسیج، کارگری و دانش‌آموزی حضور داشتند.

 «سیدحسین اصغری» مؤسس نخستین مسئول تربیت بدنی بنیاد جانبازان شهرستان بیرجند در سال ۱۳۶۹ و مسئول کانون تربیت‌ بدنی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی و «حسین لاجوردی» رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان بیرجند به‌عنوان نامزدهای ریاست هیأت به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود را برای جلب نظر اعضای مجمع تبیین کردند.

از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه مجمع  انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌جنوبی «حسین لاجوردی» با کسب ۱۵ رای برای مدت چهار سال سکاندار این هیأت شد.

«سیدحسین اصغری» نیز ۶ رأی مجمع را به خود اختصاص داد و از زحمات و خدمات چندین‌ساله او در حوزه ورزش و جوانان و مسئول تربیت‌بدنی احسان ستاد فرامین حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن در خراسان ‌جنوبی تجلیل و بر ضرورت بهرگیری از ظرفیت، تجربه و برنامه‌های راهبردی و رویکردهای او در اهداف و چشم‌انداز هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین  تأکید شد.

همچنین از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از «مهدی شریعتی‌فرد» که به مدت ۱۷ سال سکاندار این هیأت بود تا لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی با پیشنهاد منتخب ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان نیز به زهرا زحمتکش عنوان نایب رئیس بانوان، «محمد امینی‌نصرآباد» به‌عنوان خزانه‌دار، «علی علائیان» کارشناس خبره، «فرزاد یخچالی و الهام پدید» نیز به عنوان عضو هیأت رئیسه و «منصوره رضایی» نیز به‌عنوان بازرس هیأت رأی اعتماد داد.

منتخب ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان.جنوبی در این مجمع، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۳ به‌عنوان ورزشکار در مسابقات قهرمانی استانی و کشوری شرکت داشته و مدال‌های رنگارنگی را در رشته‌های ویلچر، شنا، ورزش‌های زورخانه‌ای‌ و پهلوانی برای خراسان‌جنوبی به ارمغان آورده است.

حسین لاجوردی افزود: در سایه حمایت و مشارکت‌ همدلانه‌ پیشکسوتان، مدال‌آوران، مربیان، داوران و رؤسای هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان‌های خراسان‌جنوبی چشم‌انداز  چهارساله‌ای را تدوین و اجرایی خواهد کرد.

وی با تأکید بر فعال کردن کمیته‌های تخصصی و متنوع هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌جنوبی، گفت: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه رشته‌های ورزشی با فعال کردن کمیته‌ همگانی هیأت‌های شهرستانی پلی‌ برای نخبه‌پروری‌ خواهد ساخت.

منتخب ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌جنوبی برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان‌های همسو، برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری و اعزام مربیان و داوران به کلاس‌‌های دانش‌افزایی و ارتقای فدراسیون را از دیگر برنامه‌های پیش‌روی خود عنوان کرد.

لاجوردی یادآور شد: جذب اسپانسر، ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران و فعالان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین، تشکیل بانک اطلاعاتی و  به‌کارگیری پیشکسوتان این رشته از برنامه‌های اولویت‌دار هیأت است.

وی بابیان اینکه دردآشنای مسائل و مشکلات پیش‌روی جامعه معلولان در حوزه ورزش خراسان‌جنوبی است، گفت: برنامه‌های راهبردی و چشم‌انداز آینده هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین مبتنی بر کلاس‌بندی پزشکی و تحرکات جسمانی جامعه هدف خواهد بود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول