اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

رقابت‌های دو و میدانی بزرگسالان قهرمانی کشور اعزامی به مسابقات گوانجو چین روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در بخش آقایان به میزبانی خرم‌آباد آغاز شده است و دو و میدانی کاران قمی توانستند در این مسابقات مقام‌های مختلفی را کسب کنند.

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانجو چین با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب‌ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی برگزار شد.

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند، در ماده 110 متر با مانع علی سلامتیان با ثبت حدنصاب ۱۴ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه نایب قهرمان شد، تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی قم با ترکیب امیر مقدمی، علی سلامتیان، حسن نیک نظر و رضا ملک پور رکورد ۴۲ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه‌ای را ثبت کرد و در جایگاه دوم ایستاد.

امیر مقدمی هم در ماده ۴۰۰ متر با مانع با ثبت رکورد ۵۲ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد، این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی بسیار با اهمیت است و رتبه ۱۰۰ را دارد که نفرات برتر آن، تا قبل از آغاز بازی‌های آسیایی به رقابت‌های بین المللی نیز اعزام می شوند.

در این مسابقات ورزشکاران در ماده های چهار در ۱۰۰ متر امدادی، چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰ متر با مانع ۱۰گانه، ۲۰متر کیلومتر پیاده‌روی، ۱۰۰ متر ۱۰گانه، پرش طول ۱۰ گانه، ۱۰۰ متر، پرش با نیزه، پرش طول، ۱۰۰ متر با مانع، پرتاب وزنه ۱۰ گانه، ۴۰۰متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع ۱۰گانه، ۴۰۰متر ۱۰گانه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، یک هزار و ۵۰۰ متر، پنج هزار متر، پرتاب دیسک ۱۰گانه، پرش سه گام، ۲۰۰متر، پرش با نیزه ۱۰ گانه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰متر با مانع، پرتاب نیزه ۱۰گانه، پرتاب وزنه، سه هزار متر بامانع، یک هزار و ۵۰۰ متر ۱۰گانه و ۱۰ هزار متر با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول