اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره نحوه به کارگیری افراد در مشاغل حساس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون اجتماعی چنانچه مراجع چهارگانه در مورد استعلامات مربوط به فردی که بنا است در شغل حساسی به کار گرفته شود دچار اختلاف شوند موضوع در یک کارگروه مشترک مورد بررسی قرار گرفته و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.

مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره نحوه به کارگیری افراد در مشاغل حساس

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با  اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز  مصوبه مجلس در رابطه با طرح به کارگیری افراد در مشاغل حساس اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات وارد به آن اصلاح و تصویب شد.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون چنانچه مراجع چهارگانه در مورد استعلام فردی که بنا است در شغل حساس به کار گرفته شود دچار اختلاف‌نظر شوند موضوع در کارگروهی با حضور نمایندگان مراجعی که دارای نظر متفاوت با یکدیگر هستند به همراه رئیس عالی دستگاه مربوط بنا است فرد در آنجا مشغول به کار شود در مورد استعلام فرد مورد نظر بررسی‌های لازم را انجام داده و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین براساس این مصوبه چنانچه استعلام فردی برای به کارگیری در یک شغل حساس منفی باشد و فرد جایگزین برای آن وجود نداشته باشد فرد با مسولیت عالی‌ترین مقام دستگاه به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول