اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

نشست هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی حداکثری شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

نشست هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست هماهنگی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های حوزه خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت امور مناطق، معاونت فنی وعمرانی، حراست و بازرسی، شهرداران مناطق 1،19 و 20، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه، مرکز ارتباطات، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت شهر سالم، یگان حفاظت شهرداری تهران و ... در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش کاملی از برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ارائه و پس از آن کلیه مدیران در خصوص برنامه ها و اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم به ارائه توضیحات مبسوطی پرداختند.

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه با ذکر این مهم که ما خود را مدیون امام و شهدا می دانیم، گفت: جلسات هماهنگی جهت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با ارگان ها و نهادهای دیگر برگزار شده است و هدف ما از برگزاری این جلسه انجام هماهنگی های لازم در شهرداری تهران برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم می باشد.

بهرامی در ادامه افزود: پیش بینی های لازم برای آماده سازی محوطه های درونی و رینگ بیرونی سازمان بهشت زهرا، مناطق درگیر در این مراسم فراهم شده است و انتظار می رود که تمامی مجموعه مدیریت شهری در کلیه معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و مناطق درگیر در این مراسم  در این خصوص همکاری های لازم و وحدت رویه در انجام امور محوله را با یکدیگر داشته باشند.

بهرامی به ذکر برخی از اقدامات پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای چگونگی جابجایی زائرین عزیز از طریق مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی و... ، ایجاد پارکینگ های لازم در نقاط پیش بینی شده، استفاده از ظرفیت های پارکینگ مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ برای تسهیل در تردد و روانسازی مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) و نیز زائرین استان های همجوار تهران، فراهم سازی زیرساخت های لازم و انجام امور عمرانی نقاط پیش بینی شده و نیازمند به بازنگری، بازدیدهای مستمر از تمامی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و احصاء موارد و موضوعات مهم چه از حیث زیرساخت های لازم، مباحث ترافیکی، مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) و ایمن سازی مسیرها، چگونگی استقرار نیروهای آتش نشانی و شهربان در طول مسیر و رینگ داخلی و بیرونی حرم مطهر و بهشت زهرا(س)، انجام تبلیغات محیطی  در سطح شهر تهران و مسیرهای پیرامونی و منتهی به حرم مطهر، اجرای طرح های ویژه فرهنگی ، لزوم نگهداشت ویژه 14پهنه تعیین شده در محدوده حرم و اطراف آن، چاپ نقشه و بنرهای هدایت مسیر، خدمات رسانی و نظافت  قبل، حین و پس از مراسم، لزوم پشتیبانی های لازم تمامی ارگان های ذیربط از شهرداری منطقه 19، انجام هماهنگی های لازم با اورژانس و هلال احمر، خدمات رسانی شرکت شهر سالم با ایجاد درمانگاه صحرایی، استقرار نیرو، تجهیزات و آمبولانس، لزوم استفاده از ظرفیت و مشارکت های مردمی و... از جمله موضوعاتی هستند که باید به شکل ویژه پیگیری، نهایی و اجرایی شوند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول