اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور

استاندار مازندران گفت: تولید روزانه مرغ در مازندران 700 تن است و این استان در تولید و عرضه محصولات پروتئینی مشکلی ندارد.

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، سیدمحمود حسینی‌پور در بازدید از شرکت تولید مرغ ساوانا گلوگاه اظهار کرد: در سلسله بازدیدهایی که از مراکز تولید موادغذایی در استان مازندران انجام شده است؛ امروز در شرکت ساوانا گلوگاه به عنوان تولیدکننده مرغ هستیم و ضمن خسته نباشید به مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی، به مردم بزرگوار، ارزشمند و ولایتمدار مازندران اعلام می‌کنم که این مجموعه‌ تولیدی در استان در تولید مرغ با کیفیت فعال است و مردم نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی گفت: در تولید این گونه محصولات پروتئینی مشکلی نداریم و بیش از ظرفیت تولید داریم و به برخی از استان‌های کشور و از جمله تهران صادر می‌کنیم و مردم نگران تولید در این بخش نباشند.

استاندار مازندران افزود: روزانه ۷۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود و این در حالی است که نیاز استان ۴۰۰ تن مرغ است و مازاد تولیدات ما به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شود. وی گفت: در بازدید از این مجموعه احساس غرور کردم که به مجموعه اراده مازندران و فرزندان این استان بزرگ افتخار کردم که فرزندان ما در همه عرصه‌ها موفق بودند.

حسینی‌پور افزود: کارهای خوبی در این بخش انجام شده است و مردم اصلا نگران نباشند؛ مسؤولان شبانه‌روز تلاش دارند تا خدمات بی‌منت به مردم ارائه کنند.

استاندار مازندران گفت: با اجرای دقیق طرح و پیگیری‌های مسؤولان ارشد نظام و از جمله رئیس جمهور محبوب، روزهای نویدبخشی در انتظار ماست.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول