اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ام آر آی و آی سی یو نیاز مهم و مبرم بهداشت و درمان نکا

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: ام آر آی و آی سی یو نیاز مهم و مبرم بهداشت و درمان نکاست و این در حالیست که سی تی اسکن بهداشت و درمان نکا هم باید ارتقا یابد.

ام آر آی و آی سی یو نیاز مهم و مبرم بهداشت و درمان نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علیرضا خانجانی در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان نکا با دارا بودن ۱۹ مرکز بهداشتی و درمانی و ۷۴ خانه بهداشت دارای ۱۲۱ بهورز است که در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی افزود: فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) نکا و افزایش تخت بیمارستانی از دغدغه‌های جدی ما در بخش بهداشت و درمان شهرستان بود که با اخذ موافقت این فاز در حال ساخت است و ۵۰ درصد کار انجام شده و در مجموع برای ساخت آن ۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: ام آر آی و آی سی یو نیاز مهم و مبرم بهداشت و درمان نکاست و این در حالیست که سی تی اسکن بهداشت و درمان نکا هم باید ارتقا یابد.

خانجانی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط خیران سلامت شهرستان نکا افزود: مجمع خیران سلامت شهرستان نکا از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در بخش‌های عمرانی، اجرایی، محیط زیست، کوید ۱۹، پیشگیری، تجهیزات پزشکی و فرهنگی اجرایی کرده و خدمات شایانی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در ۳ سال اخیر خیران سلامت نکا بیش از ۶ هزار متر مربع زمین به بهداشت و درمان شهرستان نکا اهدا کردند؛ خاطرنشان کرد: ساخت مرکز امیرالمومنین(ع) نکا با کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یکی از خدمات مهم و ماندگار خیران در این بخش است که علاوه بر آن فعالیت‌های مختلفی هم در دست انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: در بخش محیط زیست هم خیران سلامت نکا یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال از نوع بلوط، افرا، آزاد، گردو، نارنج، زیتون، فندق، انار، انجیر، خرمالو، ازگیل، سیب و صنوبر در مراکز خدمات جامع سلامت نکا کاشته‌اند که نگهداری و داشت آن با مسئولان مربوطه در این مراکز است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول