اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت هزار و ۲۷۴ فقره وام قرض الحسنه توسط بنیاد علوی ملکشاهی

مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی گفت: یک هزار و ۲۷۴ فقره وام قرض الحسنه در دو مقوله ایجاد و پایدار سازی شغلی پرداخت شده است.

پرداخت هزار و ۲۷۴ فقره وام قرض الحسنه توسط بنیاد علوی ملکشاهی

میرزایی‌زاده مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بنیاد علوی بنا به رسالت خود در راستای محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی بر اساس شاخص‌های تعریف شده و اولویت‌ها اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: با پرداخت یک هزار و ۲۷۴ فقره وام قرض الحسنه در بخش‌های تخصصی اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، زنبور داری، گیاهان دارویی، باغات، قالی بافی و... در دو مقوله ایجاد و پایدار سازی شغلی، فرصت‌های اشتغالزایی مناسبی را ایجاد کرده است.

مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی بیان کرد: از دیگر خدمات بنیاد علوی تشکیل صندوق توان افزایی روستایی با ایجاد گروه‌های مردم محور جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی بوده که تا کنون در ۲۷ روستای شهرستان با اعطای دو هزار و ۵۸ فقره وام خرد در قالب ۳۲ صندوق و با گردش مالی ۱۰ میلیارد تومانی انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول