اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأکید معاون رئیس جمهور بر بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید/ برداشتن موانع اولویت‌ دولت است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بر لزوم بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید تأکید کرد و گفت: برداشتن موانع و مشکلات از پیش پای واحدهای صنعتی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

تأکید معاون رئیس جمهور بر بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید/ برداشتن موانع اولویت‌ دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم در مسیر گرمسار- سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان را در همان بدو روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: یکی از تأکیدات دولت در سفرهای استانی، اختصاص اعتبارات به واحدهای راکد تولیدی و صنعتی بود که مورد توجه مسؤولان قرار است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: طبق گزارش‌ استانداری سمنان، در چند ماه اخیر مشکلات چندین واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد و ۳۸ واحد راکد این استان به چرخه تولید بازگشت.

مرتضوی با اشاره به اینکه این اقدامات نشان از عزم جدی دولت در توجه به واحدهای تولیدی راکد است، عنوان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید ایجاد تعداد قابل توجهی شغل را نیز به دنبال خواهد داشت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: برداشتن موانع و مشکلات از پیش پای واحدهای صنعتی ازجمله اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مرتضوی گفت: امروز بازدیدهای مختلفی از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان سمنان صورت گرفت و راهکارهای حمایت از واحدهای صنعتی که نیاز به توسعه داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عزم تولیدگران در کشور و همچنین استان سمنان برای کمک و همراهی و رونق تولید جزم است و دولت نیز توان خود را برای رفع مشکل اشتغال مضاعف کرده و از برای تحقق آن، حمایت از تولید را مدنظر دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول