اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه میزبان اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور شد

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، از برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور در خردادماه جاری خبر داد.

کرمانشاه میزبان اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور شد

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در خردادماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته آمار و اطلاعات شهدای حقوق‌دان استان‌های غرب کشور جمع‌آوری شده و زندگی‌نامه آنان تهیه و تدوین شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در سال ۱۴۰۰ قاضی و حقوق‌دان بسیجی شهید «سلیم قنبری» بودند که با توجه به اقدامات خوب استان کرمانشاه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق‌دان، لذا میزبانی این اجلاسیه در سال ۱۴۰۱ به استان کرمانشاه سپرده شده است.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مسؤولان عالی قضایی کشور، مسؤولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، حقوق‌دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور در خردادماه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام گرفته در این راستا، افزود: رونمایی از کتاب شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه، سالنامه شهدای حقوق‌دان غرب کشور، آلبوم زندگی‌نامه شهدای حقوق‌دان و پوستر اجلاسیه همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور و فضاسازی فرهنگی سطح شهر از اهم برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود. 

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در پایان از همه رسانه‌ها، صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در جهت انعکاس این عملیات بزرگ فرهنگی و معرفی شهدای حقوق‌دان به جامعه که در راستای جهاد تبیین است، نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول