اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کودکان و نوجوانان امروز ایران اسلامی پرچمدار اقتدار و عظمت کشور هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دهه نودی و هشتادی‌های ایران اسلامی پرچمدار عزت و عظمت ایران اسلامی و باعث افتخار ملت ایران هستند.

کودکان و نوجوانان امروز ایران اسلامی پرچمدار اقتدار و عظمت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امروز در مراسم خواندن سرود «سلام فرمانده» توسط ۸۴۰ دانش آموز دختر دوره اول و دوم دبستان بنت‌الهدی اظهار کرد: شما کودکان و نوجوانان پرچمدار عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده و همه ما به وجود تک‌تک شما افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند با وجود اینکه بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد اما مردم، همچنان پشتیبان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب بوده و نسل‌های جدید نیز پرچمدار این انقلاب خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: دانش اموزان امروز با سر دادن سرود سلام فرمانده ثابت کردند که برای ظهور امام زمان (عج) تلاش می‌کنند و عهد می‌بندند که مانند سردار سلیمانی از اسلام و مسلمانان جهان دفاع کنند.

 

*نخستین یادواره شهدای گروه مکتب المهدی در گنبدکاووس برگزار می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: برای نخستین بار یادواره شهدای گروه مکتب المهدی در نیمه خردادماه امسال با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی در گنبدکاووس برگزار می شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی اظهار کرد: این مراسم به صورت خودجوش و مردمی برای شهدایی که اولین ها در تشکیل گروه سرود انقلابی در شهرستان بوده و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه ها اعزام شده  در سن نوجوانی شهید شدند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای نشر و توسعه قرآن و استانداردسازی اموزش قرآن تعداد ۵۴۰ قرآن کریم با همکاری امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس و جامعه پزشکی شهرستان به حسینیه‌ها، خانه‌های قرآنی، مساجد و هیات‌های مذهبی اهدا شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر مسابقه قرآنی به صورت تستی و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود و به برگزیدگان این مسابقه در سالروز گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) جوایزی اهدا می‌شود.

وی گفت: امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولان شهرستان، فرماندار و امام جمعه گنبدکاووس اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط ۸۴۰ دانش اموز دختر دوره اول و دوم در دبستان بنت‌الهدی برگزار شد.

کریمی بیان کرد: همچنین با همکاری امور بانوان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان مراسم جشن تکلیف ۱۱۵ دانش اموز دختر در این دبستان  و همایش خانواده، جمعیت و فرزندآوری با حضور بانوان فعال و نخبه شهرستان در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در پایان مراسم به دانش اموزان حافظ قرآن هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول