اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای ۱۱۷ طرح قنوات توسط بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته ۱۱۷ پروژه شامل قنات، استخر و کانال بتنی در استان انجام شد.

اجرای ۱۱۷ طرح قنوات توسط بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی

مهدی هنری، رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای احیای قنوات و کمک به آبدهی آن‌ها به روستائیان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۷ پروژه شامل قنات، استخر و کانال بتنی در استان انجام شد، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی یادآور شد: اجرای این طرح‌ها از طریق اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه، مؤسسات خیریه جهاد کشاورزی، مشارکت مردمی و گروه‌های جهادی تأمین شده است.

هنری با بیان اینکه میزان آبدهی برخی از قنوات دو برابر شده است، ادامه داد: میزان رشد و آبدهی برخی قنوات به سبب تثبیت، احیا، مرمت و بازگشایی آن‌ها دوبرابر شده و برنامه‌های سال جاری این نهاد انقلابی استمرار فعالیت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص انجام شده، اضافه کرد: قنات جنت‌آباد قاین در هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید و برای این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و حجم کار این طرح ۲۴۰ متر سرگشا و کول‌گذاری بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول