اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

استقبال پزشکان از دستاوردهای علمی و فنی مبارزه با کرونا

اولین همایش جامع کووید ۱۹ و نمایشگاه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی کشور با عنوان مدوفارم از روز بیستم اردیبهشت سال جاری بمدت سه روز با همراهی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد.

استقبال پزشکان از دستاوردهای علمی و فنی مبارزه با کرونا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، اولین همایش جامع کووید ۱۹ و نمایشگاه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی کشور با عنوان مدوفارم به مدت سه روز با همراهی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد و با استقبال پرشور پزشکان و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت مواجه شد.

 این رویداد ارزنده، موفق به جذب حدود دو هزار پزشک با امتیاز بازآموزی 9 امتیاز ( جمعا در 3روز 27 امتیاز ) در قالب ۱۴ پنل تخصصی با موضوعات مختلف کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی، تازه‌های ویروس‌شناسی در کووید ، قصور پزشکی در دوران کرونا، کووید و پوست، به‌روزرسانی درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید ، قلب و کووید ،‌ عوارض نورولوژی کووید، واکسیناسیون کووید، تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید، کووید در اطفال، اختلالات غددی در بیماری کووید، پیامدهای کووید در بارداری و نوزادی شد و در این رویداد علمی و ارزشمند اساتید سرشناس پزشکی اقدام به ارائه جدیدترین مباحث علمی کردند.

در این رویداد، از شرکت های واکسن سازی برکت، سیناژن، موسسه انستیتو پاستور ایران، شرکت واکسن سازی فخرا، شرکت واکسن سازی نورا و موسسه واکسن سازی رازی تقدیر شد.

افزون بر این از خانواده شهدای مدافع سلامت شامل خانواده شهید محمود پویانی، خانواده شهید دکتر مجید شریفی نیا، شهید دکتر مهدی صالحی و خانواده شهید علی فعال بارو هم تقدیر شد.

مدوفارم به مساحت دو هزار متر با حضور بیش از 30 شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی از قبیل شرکت های دارویی برکت، سیناژن و تولیدکنندگان و ارایه دهندگان تجهیزات پزشکی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی با موفقیت برگزار شد که مورد استقبال بیش از دو هزار پزشک حاضر در همایش و نیز سایر پزشکانی که از بیرون از همایش حضور پیدا کردند، قرار گرفت.

گفتنی است در طول این برنامه، سید موید علویان، رئیس سازمان نظام پزشکی تهران به عنوان رئیس این همایش و  داوود یادگاری به عنوان دبیر همایش در سالن همایش های ایران مال حضور پیدا کرده و ایفای نقش کردند و اساتید حوزه های مختلف پزشکی به عنوان سخنران، در این گردهمایی حضور بهم رساندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول