اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشد مجازات برای پرونده‌های تخلف صنفی در سمنان+ صوت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشکیل حدود۷۰ گروه بازرسی از اصناف در این استان خبر داد و گفت: اشد مجازات را در پرونده‌های تخلف صنفی در نظر خواهیم گرفت.

اشد مجازات برای پرونده‌های تخلف صنفی در سمنان+ صوت

مهدی طیبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی و متولی تنظیم بازار پای کار هستند و با همکاری و همدلی خود، بازار را به‌صورت مستمر رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به قید فوریت پرونده تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان سمنان ارجاع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: برخورد شعب تعزیرات حکومتی هم قاطع و بازدارنده خواهد بود؛ از همه شهروندان استان سمنان تقاضا داریم تا اگر با تخلفی مواجه شدند، از طریق سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، گزارش‌های خود را اعلام کنند.

طیبی افزود: تمام دستگاه‌های نظارتی و بازرسان تعزیرات حکومتی استان سمنان آمادگی دارند که به قید فوریت در محل وقوع تخلف حاضر شوند و با برخورد قاطع، جلوی هرگونه تخلفی را بگیرند.

وی گفت: تنها در سه روز، بر اساس آمارهای موجود، در حدود ۶۰ تا ۷۰ گروه بازرسی در استان سمنان تشکیل و بیش از یک هزار و ۶۲۲ واحد صنفی بازرسی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ادامه داد: ۱۷۹ پرونده در این بازرسی‌ها تشکیل شده که به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفته و مجازات‌ خوبی برای آنها تعیین شده است که بازدارنده خواهد بود؛ ما اشد مجازات را در این پرونده‌ها در نظر خواهیم گرفت.

اینجا بشنوید:

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول