اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مخازن طبی آبادیس بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار

مصاحبه ای با مدیران جوان و موفق شرکت مخازن طبی آبادیس فعال در حوزه تولید محصولات تجهیزات پزشکی و بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار مصرف در ایران.

مخازن طبی آبادیس بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار

علیرضا حسنعلی مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس و نوید حسنعلی معاونت بازرگانی و فروش شرکت مخازن طبی آبادیس به عنوان هم بنیان گذاران این شرکت پاسخ گوی سوالات ما در مورد عوامل موفقیت و همچنین موانع تولید محصولات این صنعت به ما بودند .

 نوید حسنعلی معاونت بازرگانی و فروش شرکت مخازن طبی آبادیس می گوید : ما در سال 1389 نمایندگی انحصاری کیسه ساکشن یکبار مصرف را از دایکن ژاپن گرفتیم و پس از آن شروع به فرهنگ سازی استفاده از این محصول در ایران کردیم و در سال 96 با برند مخازن طبی آبادیس در امتداد فرهنگ سازی استفاده از این محصول و اثر گذاری در کنترل عفونت تولید کیسه ساکشن را شروع کردیم و اکنون تنها برند فعال در حوزه مصرفی در کنترل عفونت بیمارستانی در ایران هستیم.

ما در حوزه تجهیزات مصرفی بیمارستانی فعالیت می کنیم و تولید کننده کیسه ساکشن یکبار مصرف هستیم و سعی کردیم با تولید کیسه ساکشن یکبار مصرف عفونت بیمارستانی را تا حد قابل توجهی کنترل کنیم و آمار مرگ و میر ناشی از آن را کاهش دهیم و همچنین با مدیریت مایعات عفونی حاصل از بیمارستان ها از ورود این ضایعات به طبیعت و محیط زیست جلوگیری کنیم .

علیرضا حسنعلی مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس می گوید : برای موفقیت در این حوزه عوامل متعددی نقش داشتند مانند گارانتی و وارانتی محصولات ، ارائه محصولات با کیفیت ، ارتباط مستمر تیم فروش و فنی با مراکز درمانی ، تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن ، استفاده و نصب آسان محصولات آبادیس و از همه مهمتر نگاه درست به مبانی فکری مدیریت و جاری سازی آن در شرکت و واحد تولیدی و به روز بودن اطلاعات و داده های آماری از وضعیت تولید ،فروش و بازار.

وی افزود: 0 تا 100 محصول و تمامی اجزاء محصولات توسط ما و در واحد صنعتی مخازن طبی آبادیس تولید شده و به بازار عرضه می گردد. که یکی از عوامل مهم موفقیت ما برای داشتن بیشترین سهم بازار محصولاتمان بوده است.

مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس اضافه کرد: کیفیت، کلید تولید متمایز است و ما از روز اول سعی بر این موضوع داشتیم که تمامی محصولاتمان را با هدف کاهش و کنترل عفونت بیمارستانی با کیفیت تولید کنیم و در این 5 سال توانستیم در این حوزه بسیار اثر گذار باشیم در این رابطه ما با آزمون و خطا های بسیار و همچنین آزمایشات متفاوت با داشتن تیمی نخبه در واحد تولیدی توانستیم محصولی با کیفیت داشته باشیم و ما برای تولید محصولاتمان از مرغوب ترین مواد اولیه که بخشی از آن از بورس خریداری می شود استفاده کرده ایم و این موضوع سبب گردیده در هنگام امحا محصولاتمان گاز های سمی آزاد نکنند و محیط زیست را آلوده نگرداند.

نوید حسنعلی معاونت بازرگانی و فروش مخازن طبی آبادیس  با اشاره به آنکه مجموعه آبادیس اولین وارد کننده و بنیانگذار ایجاد فرهنگ استفاده از کیسه ساکشن یکبار مصرف در ایران می باشد گفت : امروزه مجموعه ما لیدر بازار کیسه های ساکشن یکبار مصرف می باشد و توانسته ایم از میان نیرو ها و مشتریان قدیمی خود رقبایی داشته باشیم که در کنار ما فرهنگ استفاده از این محصول را در ایران جا بیاندازند.

ولی به لطف خداوند ما با بیش ترین اثر گذاری توانسته ایم بیش از 350 مرکز درمانی را تجهیز کنیم؛ و دیگر با حضور مخارن طبی آبادیس نیاز به واردات و تولید کننده دیگری از این محصول در کشور نمی باشد.

علیرضا حسنعلی مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس در مورد اهداف مجموعه آبادیس افزود: ما اهداف بسیاری از تاسیس مخازن طبی آبادیس داشتیم که یکی از مهم ترین اهداف ما اشتغال زایی بود و همواره سعی کردیم از جوانان در بخش صنعتی و دفتر مرکزی حضور به عمل آوریم. و رویکردمان نسبت به نیروی انسانی منابعی عظیم هستن که بدون آنها توسعه امکان پذیر نیست و با همین رویکرد آموزش و پرورش نیروی متخصص از اهداف اصلی شرکت می باشد. و تا الان با داشتن 30 نفر نیرو به صورت مستقیم و با 30 نفر نیروی غیر مستقیم فعالیت خود را ادامه میدهیم.

نوید حسنعلی  در باره خدمات پس از فروش محصولات مجموعه آبادیس گفت: محصولات ما دارای گارانتی و وارانتی می باشند و  بازدید دوره ای مدونی که توسط مجموعه آبادیس از مراکز درمانی انجام می شود  سبب شده است علاوه بر اینکه بیمارستان ها و مراکز درمانی در حوزه تجهیزات ما به مشکلی برخورد نکنند این بازدید ها مانع از آسیب رسیدن به سیستم ساکشن مرکزی بیمارستان ها گردد و همچنین در این بازدید ها با ثبت درست دیتا و گزارشات مدون از  مراکز درمانی و متخصصین استفاده کننده از محصول ، موجب ارتقا و رشد محصولاتمان شده است.

آبادیس همواره سعی و تلاش کرده تجهیزات پزشکی با کیفیت در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار دهد و خداروشکر  تا اکنون توانسته ایم رضایت تمامی بیمارستان ها را جلب کنیم و اگر مشکلی هم در این حوزه وجود داشته در کوتاه ترین زمان مشکل به وجود آمده را حل کردیم. و واقعا با برشمردن موارد زیر ما به رضایت حداکثری محصولاتمان رسیده ایم:

گارانتی و وارانتی محصولات   2) ارائه محصولات با کیفیت    3) ارتباط مستمر تیم فروش و فنی با مراکز درمانی      4) ارسال رایگان          5) تحویل کالا در کوتاه ترین زمان ممکن   6) نگاه علمی و تخصصی به موضوع کنترل عفونت و محیط زیست        7) خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیت                       

8) استفاده از فناوری های نوین در حوزه مدیریت و ساختار سازمانی   9) بالاترین ظرفیت تولیدی کیسه ساکشن یکبار مصرف در خاورمیانه     10) استفاده و نصب آسان محصولات آبادیس               11) ردیابی محصولات از تولید تا سفارش و تحویل کالا       12) پشتیبانی فروش از لحظه ارتباط و ثبت سفارش             13) اطلاع رسانی به موقع از وقایع و کمپین ها

 

علیرضا حسنعلی مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس افزود: ما در نمایشگاه بین المللی ایران هلث و دیگر نمایشگاه های برگزار شده در استان های مختلف و همچنین در کنگره های کنترل عفونت، CCU از زمان تاسیس شرکت حضور فعال داشتیم و همواره سعی کردیم از محصولات جدید مان در این نمایشگاه ها رونمایی داشته باشیم.

نوید حسنعلی در حوزه صادرات محصولات افزود: شرکت مخازن طبی آبادیس آماده صادرات به تمامی کشورهای خاورمیانه ، حوزه قفقاز ، شمال آفریقا و امریکای مرکزی می باشد و در حال حاضر به عراق صادرات داریم و البته برنامه مدونی را از سال 1401 برای صادرات شروع کرده ایم.

 درباره دانشجویانی که علاقه دارند در این صنعت فعالیت کنند وی افزود : فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی نیازمند تحقیق و بررسی بازار می باشد و بهتر است دانشجویان اطلاعات خود را در حوزه تجهیزات پزشکی بالا ببرند و با بیمارستان ها آشنایی کامل داشته باشندو اطلاعات خود را در این حوزه به روز نگه دارند.  ما در مخازن طبی آبادیس همیشه سعی کردیم با دانشجویانی که در این حوزه فعال هستند همکاری داشته باشیم و به امید موفقیت روز افزون برای تمامی دانشجویان .

و در پایان از شما سپاسگذاریم و آرزوی توفیق برایتان داریم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول