اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مدیر جدید آموزش و پرورش آمل معارفه شد

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش آمل منصوب شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش آمل معارفه شد

خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر| مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش آمل ظهر امروز برگزار شد و عباس مرزبند بعد ۶ سال مسؤولیت تودیع و ابراهیم‌زاده به عنوان مدیر جدید منصوب شد.

ابراهیم‌زاده پیش از این سال‌ها ریاست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آمل را عهده‌دار بوده و معاونت اسبق اداره آموزش و پرورش آمل و ریاست هیأت اجرایی انتخابات را در این شهرستان در کارنامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: کار در بدنه تعلیم و تربیت و همچنین آموزش و پرورش بسیار سنگین است و وظیفه بزرگی را بر گردن داریم.

مصطفی عابدی افزود: در زمینه فرهنگی، هنری، قرآنی و کارهای گروهی در شهرهای مازندران آموزش و پرورش توانسته گام‌های خوبی بردارد همچنین معتقدم باید زحمات و تلاش‌های معلمان باید به مردم جامعه عرضه شود تا همگان بدانند فرزندان‌شان پرورش صحیح در آموزش و پرورش دارند.

وی با اعلام اینکه کار معلمان توام با عشق، دلسوزی، مرارت و اشتیاق فراوان آموختن اندوخته‌های خود به آینده‌سازان کشور است، تصریح کرد: آمل شهری گسترده در زمینه آموزش و پرورش است و تعداد فرهنگیان فعال، بازنشسته و دانش‎آموزان مقاطع مختلف تأیید این ادعا است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با قدردانی از تلاش‎‌های ۶ ساله عباس مرزبند به عنوان مدیر آموزش و پرورش آمل، یادآور شد: چند شهر در مازندران داریم که اگر تمام تلاش و انرژی خود را بر روی آن بگذاریم بار زیادی از مسؤولیت در مازندران برداشته می‌شود و گام‌های رو به جلو و پیشرفت زیادی را شاهد خواهیم بود که یکی از این شهرها آمل است.

این مسؤول، آمل را شهری عالم‌پرور و دارای جایگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی بالا دانست و گفت: آمل دارای تنوع دانش‌آموزی وسیع است، با افزایش جغرافیا خرده فرهنگ‌ها در مناطق بالا رفته و به همراه آن انتظارات افزایش یافته و مدیریت در آن گسترده و سخت‌تر می‌شود.

عابدی با قدردانی از خانواده همیشه همراه مسؤولانی که در رأس آموزش و پرورش همت شبانه‌روزی را به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در مسیر خدمت به مردم برای رضایت‌شان فرصت مناسب به ما داده شد هرچند ما نسبت به مأموریت عالم وسیله‌ای بیش نیستیم و باید از خداوند بخواهیم در این مسیر سخت و طاقت‎فرسای مسؤولیت کارنامه درخشان داشته باشیم و در تصمیمات حساس خداوند را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در اولویت اول باید مدارس فرمانده اداره آموزش و پرورش باشند، گفت: امیدواریم مسؤولان آموزشی، تربیتی و پرورشی در انجام وظایف خظیر خود موفق باشند.

فرماندار ویژه آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه نگاه ارزشمند رهبر معظم انقلاب به آموزش و پرورش تربیت نیروهای انقلابی است، اظهار کرد: برای تربیت نیروهای انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش نباید رویکرد هزینه‌ای و اداری داشته باشیم بلکه باید آموزش و پرورش را به عنوان دستگاه زیرساختی و زیربنایی توجه داشته باشیم.

سیدعباس حسینی با اعلام اینکه همدلی و همراهی در آموزش و پرورش باید تحولات عظیم مثبت در حال و آینده می‌شود، افزود: نگاه دولت رسیدن به نقطه مطلوب و آموزش و پرورش کارامد برای رسیدن به اهداف والا و متعالی است.

وی تصریح کرد: پس باید تلاش‌ها چندین برابر شود با شرط همت بالا و رویکرد جهادی زیرا رویکرد یک نیروی جهادی که بدنه نظام و دستگاه را می‌شناسد باعث رشد می‌شود.

به گزارش فارس، طی هفته گذشته کلیپی مغایر با فرهنگ‌‌ها و ارزش‌های موجود در جامعه در یکی از مدارس آمل منتشر شده بود و این مسئله اعتراضاتی را به دنبال داشت، هر چند علت خاصی برای این جابه‌جایی اعلام نشده است اما ظاهرا بی‌تاثیر هم نبوده است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول