اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مهاجرت نخبه‌های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می‌گردد

رئیس فدراسیون تکواندو درباره موضوع مهاجرت نخبه‌های ورزشی گفت: مسائل مختلفی در این اتفاقات دخیل هستند و بخش بزرگی از آن به مدیریت ضعیف باز می‌گردد.

مهاجرت نخبه‌های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع تکواندوی زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت مهاجرت نخبگان اظهار کرد: موضوع مهاجرت در دیگر حوزه‌ها چندان برای مردم ملموس نیست، اما در بُعد ورزشی بازتاب‌های متعددی به دنبال دارد.

رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مهاجرت نخبگان دلایل مختلفی دارد، گفت: این موضوع علل مختلفی دارد که بخشی از آن به نوع مدیریت و کمبود بودجه باز می‌گردد که در برخی مواقع موجب می‌شود نخبگان را به صورت عام به ویژه ورزشکاران را از دست بدهیم، در حالی که برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان ورزشی می‌توانیم با مدیریت بهتر آنان را در کشورمان حفظ کنیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌های فدراسیون تکواندو اشاره کرد و افزود: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد ولی از اواخر سال گذشته امور دوباره از سر گرفته شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه‌های انجام شده و پیش روی فدراسیون تکواندو تصریح‌ کرد: تیم‌های اعزامی طی ۲ هفته آینده نزدیک به ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و حامیان مالی بتوانیم هزینه‌های این اردو را تامین کنیم.

ساعی با بیان اینکه این کلاس بین‌المللی برای اولین‌بار خارج از کشور کره جنوبی برگزار شد، افزود: برگزاری این رخداد در کشورمان موجب تعجب کشورهای دیگر در جهان شده بود همچنین نمایندگی «کوکی وان» برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اخذ شد که در مرحله دوم نیز تلاش داریم کوکی وان را برای برگزاری آزمون‌های کمربندی دریافت کنیم که از جمله اتفاقات مهم ورزشی محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران نخستین کشوری است توانسته این نمایندگی را کسب کند، گفت: در مسابقات جهانی پومسه نیز ایران توانست با شرکت ورزشکاران کم، در سکوی قهرمانی قرار بگیرد و طی چند روز گذشته نیز تیم تکواندوی ناشنوایان کشورمان نیز توانست بهترین تیم کاروان  باشد.

ساعی با بیان اینکه هم اکنون نیز مسابقات تکواندوی نونهالان و نوجوانان در رده دختران و پسران در حال برگزاری است، گفت: مسابقات به مدت ۱۱ روز طول می‌کشد که پس از این رخداد نیز اختتامیه لیگ‌ها را در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول