اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: زخم بازیکن ندادن به تیم امید روی بدنم است/ مهدوی کیا ۷ بازیکن هم بخواهد می دهم

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: بحث منافع ملی در میان است و به همین دلیل هر تعداد بازیکنی که مهدوی کیا برای تیم امید بخواهد در هر زمانی در اختیارش می گذارم.

منصوریان: زخم بازیکن ندادن به تیم امید روی بدنم است/ مهدوی کیا ۷ بازیکن هم بخواهد می دهم

علیرضا منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط حضور محمد حسین زواری، احمد زواری و احمد شریعت زاده، سه بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در اردوی تیم امید که قرار است از فردا آغاز شود، اظهار داشت: با فدراسیون فوتبال و مهدی مهدوی کیا توافق کردم هر سه بازیکن را از ابتدای اردو به تیم امید بدهم. اکنون بحث ملی وسط است و به این دلیل که خودم قبلاً در تیم امید بوده‌ام، زخم بازیکن ندادن تیم‌ها روی بدنم هست.

وی افزود: مهدوی‌کیا دوست صمیمی من است  و موافقت کردم هر تعداد بازیکن خواست به او بدهم. او از من درخواست حضور سه بازیکن صنعت نفت در اردو را داشته که من این نفرات را در اختیارش می‌گذارم ولی این آمادگی را داریم که هفت بازیکن هم به تیم امید بدهیم.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: من با مهدوی‌کیا و فدراسیون پیوند قلبی دارم. اکنون هم بحث ملی و پرچم ایران وسط است و هر زمان بخواهند بازیکنان را در اختیار تیم ملی امید قرار می‌دهم.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول