اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

قیمت غذای دانشجویی تا مهرماه افزایشی ندارد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به تمام دانشگاه‌های کشور ابلاغ شده است که اجازه افزایش قیمت غذای دانشجویی را بدون مصوبه صندوق رفاه وزارت علوم ندارند و قیمت موجود حداقل تا مهرماه افزایش ندارد.

قیمت غذای دانشجویی تا مهرماه افزایشی ندارد

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه تا مهر ماه هیچ افزایش قیمت غذای دانشجویی در دانشگاه‌های کشور نخواهیم داشت، تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به تمام دانشگاه‌های کشور ابلاغ کرده است که هیچ افزایش قیمت غذای دانشجویی تا مهرماه نباید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی های صورت پذیرفته، در تابستان هر دانشگاه‌ با هیئت امنای خود جلسه گذاشته و بعد از تصمیم‌گیری درباره میزان افزایش قیمت غذای دانشجویی، قیمت پیشنهادی خود را به صندوق رفاه وزارت علوم ارسال می‌کنند.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: بعد از دریافت قیمت پیشنهادی غذای دانشجویی، جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برگزار می شود و در این زمینه تصمیم‌گیری و قیمت نهایی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی خوابگاه ۲۵۰ بلوکی متاهلی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، گفت: به زودی کلنگ‌زنی یک بلوک خوابگاه متاهلی در تمام دانشگاه‌های کشور آغاز خواهد شد.

گنجی گفت: در سابق، از کل اجاره بهای خوابگاه‌ها حدود ۶۰ درصد آن به حساب دانشگاه‌ها برگردانده می‌شد تا در تجهیز و ارتقاء کیفی خوابگاه‌ها استفاده شود، اما در مدیریت جدید این مقدار به ۹۰ درصد تغییر کرده و حتی ده درصد باقیمانده نیز در دانشگاه‌های همان استان سعی خواهیم کرد هزینه شود که این موضوع کمک زیادی به بهبود رفاه دانشجویان در دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول