اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاسخ کلوپ به احتمال قهرمانی لیورپول؛ در سال 2019 به خاطر 11 میلی‌متر قهرمان نشدیم!

سرمربی لیورپول در خصوص احتمال قهرمانی و شکست منچسترسیتی در بازی آخر مقابل استون ویلا صحبت کرد.

پاسخ کلوپ به احتمال قهرمانی لیورپول؛ در سال 2019 به خاطر 11 میلی‌متر قهرمان نشدیم!

به گزارش خبرگزاری فارس، لیورپول شب گذشته در بازی سی و هفتم خود در ورزشگاه سنت‌مری مقابل ساوتهمپتون به سختی به پیروزی رسید تا تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.

سیتی میزبان استون ویلاست و لیورپول در آنفیلد پذیرای ولوز خواهد بود.

منچسترسیتی برای قهرمانی تنها به برد نیاز دارد و لیورپول برای قهرمانی باید دست به دامن استون ویلا و شاگردان جرارد شوند و خودشان در مقابل گرگ‌ها به برتری رسند.

کلوپ در خصوص احتمال قهرمانی لیورپول گفت: هیچ‌ وقت تسلیم نخواهیم شد و دست از تلاش برنخواهیم داشت. آخرین بازی خانگی ماست، آخرین بازی فصل و قطعا اتمسفر بازی بی‌نظیر خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم از این جو به نحو احسن استفاده کنیم و کار خودمان را انجام دهیم. فوتبال برخی اوقات حقه باز می‌شود. روی خودمان تمرکز داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا کار خودمان را انجام دهیم.

وی ادامه داد:‌ مشخصا باخت منچسترسیتی آن هم در خانه خیلی احتمال کمی دارد. استون ویلا بازی سختی فرداشب مقابل برنلی خواهد شد. مقابل تیمی که با تمام قوا وارد زمین می‌شود تا به برتری دست یابد و سقوط نکند.

سرمربی لیورپول گفت: اما فوتبال همین است. منچسترسیتی در سال 2019 نیز با 11 میلی‌متر قهرمان شد. اگر کسی می‌خواهد ما قهرمان انگلیس شویم ، اول باید صبر کند تا ما ولورهمپتون را ببریم و سپس استون ویلا از منچسترسیتی امتیاز بگیرد.

به گزارش فارس، اشاره کلوپ به قهرمان سیتی در سال 2019 به توپ عجیب استونز از روی خط دروازه بازمی‌گردد. در بازی آن فصل مدافع انگلیسی توپ را از فاصله 11 میلی‌متری خط دروازه بیرون کشید تا منچسترسیتی با شکست لیورپول قهرمان انگلیس شود. در آن فصل سیتی 99 امتیاز گرفت و لیورپول با 97 امتیاز دوم شد!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول