اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نشت‌یابی روزانه ۲۲ کیلومتر خطوط لوله گاز در خراسان شمالی طی سال ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از نشت یابی بیش از ۶ هزار کیلومتر خطوط توزیع و تغذیه و بیش از ۱۶۳ هزار عدد انشعاب گاز در سال ۱۴۰۰ در سطح استان خبر داد.

نشت‌یابی روزانه ۲۲ کیلومتر خطوط لوله گاز در خراسان شمالی طی سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان‌شمالی، حسن‌رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز، اظهارکرد: در سال گذشته ۶ هزار و ۷۱۸ کیلومتر خطوط توزیع و تغذیه و ۱۶۳ هزار و ۲۱۸ عدد انشعاب گاز خانگی، تجاری و صنعتی مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

وی گفت: علاوه بر نشت‌یابی خطوط گاز، بیش از ۴۸۲ ایستگاه تقلیل فشار، ۸۶۸ مورد شیر و ضخامت سنجی ۵۳ مورد ایستگاه تقلیل فشار توسط واحد بازرسی فنی این شرکت با بهره‌گیری از دستگاه‌های نشت‌یابی و گازسنج مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفته‌است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی افزود: اهمیت و ضرورت انجام بازرسی فنی بر کسی پوشیده نیست، بازرسی فنی موجب بالا رفتن ضریب ایمنی عملیات، صرفه جویی اقتصادی و افزایش بهره‌وری در پروژه‌ها می‌گردد.

وی ادامه داد: بازرسی فنی شرکت گاز خراسان‌شمالی طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۶۰ مورد درخواست بازرسی از کالای پروژه‌هایی فعال داشته و همچنین نیز در این راستا ۸۹/۲۲ کیلومتر خطوط لوله اجرایی، تست مقاومت نشتی شده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در پایان گفت: با توجه به افزایش شبکه‌گذاری‌های شهری و روستایی در استان و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه بروز حوادث احتمالی، نشت‌یابی از خطوط گاز به یکی از اقدامات اساسی شرکت گاز استان تبدیل شده‌است و امید است با هدف گذاری سال ۱۴۰۱ و پایش‌های دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و توسعه سطح کیفی خدمات به مشترکان گاز استان باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول