اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی را دریابد

رئیس کمیته غذا و داروی مجلس با بیان اینکه صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کمتر از نان مردم اهمیت ندارد،‌ تأکید کرد: دولت این صنایع را دریابد که سه ماه دیگر برای اقدام دیر است.

دولت صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی را دریابد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امرو مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه هفته آینده انتخابات هیأت رئیسه را داریم، اظهار داشت:‌ خیلی‌ها در تلاش هستند رقابت سالمی داشته باشند و باید مراقب باشیم که کلیت یکپارچه مجلس و شأن آن رعایت شود.

وی افزود: کارهای بر زمین مانده بسیاری در مجلس وجود دارد که مخصوصا در این شرایط اقتصادی و اجتماعی باید به اولویت‌ها توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌  امروز ده‌ها دقیقه وقت در مجلس برای برخی طرح‌ها صرف می‌شود که نهایتا هم به نتیجه نمی‌رسد یا بین مجلس و شورای نگهبان رفت و آمد پیدا می‌کند.

روح‌الامینی گفت:‌بیش از هزینه میلیاردی دقایق وقت مجلس تعیین سرنوشت کشور با این مصوبات اهمیت دارد که لازم است اعضای جدید هیأت رئیسه به اولویت‌ها توجه کنند.

وی در ادامه به طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت مراقب باشد که در جراحی اقتصادی، تولید در بخش صنعت و کشاورزی آسیب نبیند و آنها نیز در کنار اقشار ضعیف حمایت شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کمتر از نان مردم اهمیت ندارد و سرمایه‌گذاری در این حوزه به شدت کاهش یافته و نظام قیمت‌گذاری دستوری، فعالان این بخش را به سمت ورشکستگی سوق می‌دهد.

روح‌الامینی تأکید کرد:‌دولت در کنار کالا برگ، این صنایع را در یابد که سه ماه دیگر دیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول