اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ورمزیار:‌ استقلال نباید روی روند شکست ناپذیری تمرکز کند/ رحمتی و آلومینیوم برد می‌خواهند

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال قهرمانی اش را قطعی کرده و مقابل آلومینیوم راحت تر بازی خواهد کرد.

ورمزیار:‌ استقلال نباید روی روند شکست ناپذیری تمرکز کند/ رحمتی و آلومینیوم برد می‌خواهند

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار استقلال با آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: آلومینیوم تیم بسیار خطرناکی است. بازیکنان جوان و خیلی خوبی دارد که در کارهای دفاعی قدرتمند عمل می‌کنند. در ضد حمله هم تیم خطرناکی هستند زیرا بازیکنان سریعی دارند که می‌توانند به خوبی حمل توپ کرده، در نبردهای یک در مقابل یک عملکرد خوبی داشته باشند و ضربات آخر را هم به خوبی بزنند. به همین دلیل باید استقلال خیلی حواس جمع فوتبال بازی کند. البته این تیم دیگر استرس قهرمانی ندارد و می‌تواند با خیال راحت‌تری بازی کرده و به هدفش برسد.

وی درباره اینکه بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال می‌خواهند بدون باخت لیگ را به اتمام برسانند و آیا این موضوع با وجود قهرمانی آبی پوشان، به این تیم استرس وارد نمی‌کند، توضیح داد: به هر حال استقلال فقط سه بازی تا رسیدن به این افتخار فاصله دارد و شاید همین موضوع به بازیکنان و کادرفنی استرس بدهد اما باید کار را مدیریت کنند و بدانند قهرمانی شان مسجل شده است. اکنون بحث نباختن در درجه دوم اهمیت قرار دارد و به همین دلیل بازیکنان استقلال بدون متمرکز شدن روی روند شکست ناپذیری، باید بازی عادی خودشان را انجام بدهند زیرا در این حالت راحت تر نتیجه می‌گیرند. باختن مانع قهرمانی استقلال نمی‌شود و به همین دلیل تیم با کنترل استرس، مقابل آلومینیوم راحت تر کار خواهد کرد.

کاپیتان اسبق استقلال درباره تقابل مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی‌اش با این تیم، عنوان کرد: بیستر مربیان لیگ برتر استقلالی‌ هستند اما وجدان کاری شان اجازه می‌دهد در هر تیمی هستند، موفقیت تیم خود را در نظر بگیرند زیرا از آنجا روزی می‌گیرند و زندگی‌شان را می‌گذرانند. به همین دلیل با تمام توان کار می‌کنند. رقابت مهدی رحمتی و دستیارانش مانند رفاقت آنها با استقلالی‌ها، سر جای خودش است. به همین دلیل برای برد به مصاف این تیم می‌آیند. البته استقلال هم در همه بازی‌ های فصل برای برد به زمین آمده و برایش تفاوتی ندارد کدام مربی روی نیمکت تیم حریفش نشسته است.

درمورد دلیل اصلی موفقیت استقلال در لیگ برتر، گفت: قهرمانی و موفقیت همیشه سه ضلع دارد. موفقیت، کادرفنی و بازیکنان. استقلال در هر سه مورد موفق بود. با وجود اینکه برخی مواقع باشگاه بیانیه‌هایی داد که لازم نبود اما بازهم پخته عمل کرد. درمورد کادرفنی هم باید بگویم گابریل پین در بخش دفاعی استقلال، نقش خیلی مهمی داشت و این تیم در دفاع فردی و تیمی خیلی خوب عمل کرد. فرهاد مجیدی و سایر کمک‌هایش هم هرچه در توان داشتند گذاشتند. استقلال به جز یک تیم عالی درون زمین، یک تیم خیلی خوب هم روی نیمکت داشت. در کل همه این عوامل برای رسیدن به قهرمانی، دست به دست هم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول