اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به نو عروسان مددجوی کمیته امداد مازندران

مراسم اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد مازندران در تداوم رزمایش مواسات و همدلی با حضور رئیس کمیته امداد کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

اهدای ۳۰۰  سری جهیزیه به نو عروسان مددجوی  کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،

بیست‌وهفتمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی سپری می‌شود که مهربانی و همدلی نه تنها فراموش نشده بلکه همچنان ادامه دارد.

طی ماه‌های گذشته با هر بهانه‌ای این خیران بودند که با مهربانی در کار خداپسندانه شرکت کردند و کماکان آیت حضور کمرنگ نشده است.

رزمایش مواسات و همدلی امروز باحضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سایر مسؤولان استان در مصلای ساری برگزار شد.

در این مراسم ۳۰۰ سری جهیزیه و هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

راه‌اندازی باشگاه ۱۰۰ هزار نفری سفیران مهر در مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این مراسم گفت: باشگاه ۱۰۰ هزار نفری سفیران مهر را راه‌اندازی کردیم که در پایان سال اتفاقات خوبی خواهد افتاد که امیدواریم محقق شود و شرمنده خانواده‌ها نباشیم.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه اظهار کرد: در واقع نیازمندان ما هستیم که مسؤولیت خدمت‌رسانی به خانواده‌ها را برعهده داریم.

وی افزود: کمیته امداد بر خود تکلیف می‌داند که این لذت و شیرینی را در کام خانواده‌ها بگذارد و کل پشت نوبتی‌ها را بتوانیم صفر کنیم و در خدمت خانواده‌ها باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ خداوند توفیق دارد با دعای خیر خانواده‌ها و همدلی و همگرایی سپاه، کانون استان قدس رضوی، نهادها، ادارات اتفاق خوبی افتاد کل پشتی نوبتی‌های جهیزیه را در سال ۱۴۰۰ به صفر رساندیم و همه جهیزیه را دریافت کردند، حتی کسانی که دیروز عقد کردند امروز توانستند لوازم جهیزیه را دریافت کنند که باعث افتخار و سربلندی است.

این مسؤول با اعلام اینکه خدماتی که به برکت ولایت و شهدا انجام می‌شود باید این‌گونه باشد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه ظرفیت‌ها در کشور ما بالا است و در هیچ جایی نداریم، نمی‌تواند و نمی‌شود در قاموس ما راه ندارد؛ به دلیل اینکه این مردم خوب را داریم.

عالیشاه در بحث لوازم خانگی، یادآور شد: در این زمینه ۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی را در اختیار نیازمندان قرار دادیم؛ به‌گونه‌ای که کل پشت نوبتی‌ها و نیازسنجی در سال ۱۴۰۰ داشتیم در اسفند ماه به صفر رساندیم که باعث افتخار و سربلندی است.

وی در ارتباط با قرض ماندگار، بیان کرد: علاوه بر خانواده‌های تحت حمایت گه باید از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده می‌کنند برخی خانواده‌ها با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند و به کمیته امداد شاید مراجعه نکنند وظیفه کمیته‌‌امداد است که به این خانوارها خدمات ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه فقط در امسال مددجویان از ۳۳میلیارد تومان وام کارگشایی بدون یک ریال کارمزد برخوردار شدند، تصریح کرد: امسال هم خیران آمادگی خود را اعلام کردند که خوشحال هستیم اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد.

این مسؤول با بیان اینکه در استان مازندران خیران حمایت ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: باشگاه ۱۰۰ هزار نفری سفیران مهر را راه‌اندازی کردیم که در پایان سال اتفاقات خوبی خواهد افتاد که امیدواریم محقق شود و شرمنده خانواده‌ها نباشیم.

عالیشاه با اشاره به راه‌اندازی امداد هوشمند، گفت: هوشمندسازی در کمیته امداد جدی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول