اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: تیم ملی از فرصت حضور در کانادا استفاده کند/دست دلالان قیچی شد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی دوستانه با کانادا خوب است اما باید از فرصت حضور در این کشور برای برگزاری یک دیدار دیگر به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرروستا: تیم ملی از فرصت حضور در کانادا استفاده کند/دست دلالان قیچی شد

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا اظهار داشت: این بازی دیدار خوبی برای ما از آب درخواهد آمد زیرا کانادا شبیه‌ترین حریف به آمریکاست و می‌تواند تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در شرایط خوبی از نظر آنالیز حریفمان در جام جهانی قرار بدهد. ضمن اینکه ایرانیان زیادی در کانادا حضور دارند و از لحاظ روحی و روانی هم ملی‌پوشان با برگزاری دیدار دوستانه با کانادا در موقعیت ویژه‌ای قرار می‌گیرند. شنیده‌ام قرار است در این اردو یک بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار شود. با توجه به زیاد بودن بعد مسافت ایران تا کانادا، تصمیم هوشمندانه‌ای است که تیم ملی تنها با یک بازی به کشور ما برنگردد و از فرصت حضور در این کشور حداکثر استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببرد.

وی در مورد اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند دیدار با کانادا برای تیم ملی درآمدزایی هم خواهد داشت، گفت: این اتفاق در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است، در گذشته تیم‌های نه چندان مطرح آفریقایی به ایران می‌آمدند و بدون آنکه آورده‌ فنی خاصی برای ایران داشته باشند، پولی دریافت می‌کردند و می‌رفتند، اما روش بازی تدارکاتی با کانادا نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال با استفاده از آدم‌های فوتبالی می‌تواند موفق عمل کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: همین که تیم ملی بدون پرداخت پول به دلال‌ها و در سکوت، اردوهای آماده‌سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش می‌برد نشان می‌دهد که میرشاد ماجدی و حمید استیلی ریشه این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌ قیچی کرده‌اند. درآمدزایی از بازی تدارکاتی هم اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد که فدراسیون مسیرش را‌‌‌‌‌‌‌‌ درست می‌رود.

مدیرروستا در خصوص وضعیت مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر روند برگزاری انتخابات به گونه‌ای پیش برود که افراد فوتبالی بتوانند در رأس امور قرار بگیرند، می‌توان به آینده امیدوار بود. امیدوارم افرادی که ورزشی نیستند کنار بروند و فوتبالی‌ها زمام کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بگیرند. تجربه شرایط فعلی نشان می‌دهد اگر افراد فوتبالی در مسند قدرت باشند، شرایط خوبی به وجود خواهد آمد. فقط به یک سال اخیر نگاه نکنید، متأسفانه سال‌هاست که در دوره‌های مختلف افراد غیرفوتبالی و شهرت‌طلب وارد فوتبال می‌شوند و تنها برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.

وی تصریح کرد: البته منظور من این نیست که مدیران صرفا باید فوتبالی باشند بلکه باید مدیریت هم بلد باشند. اگر اجازه ندهند افرادی که به نهادهای خاص وصل هستند وارد فوتبال شوند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. تازه اول ماجراست و امیدوارم که در آینده هم مثل الان کار در دست فوتبالی‌ها باقی بماند.

بازیکن اسبق تیم ملی ملی در خصوص اینکه چه خواسته‌ای از رئیس بعدی فدراسیون دارد، گفت: برای مجموعه فوتبال و هر کسی انتخاب شود آرزوی موفقیت می‌کند، اما تنها نکته‌ای که باید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ گوشزد کنم این است که دوستان به تیم‌های پایه در عمل رسیدگی بیشتری کنند. این توجه باید خیلی بیشتر از سالیان قبل و به صورت صد درصدی باشد؛ چراکه این روند سینوسی ظهور استعداد باید به ثبات برسد. تنها راه حل هم توجه کامل به فوتبال در رده‌های سنی مختلف است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول