اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پل ارتباطی صنعت و دانشگاه

دبیر علمی مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در این مسابقات سه رکن اصلی اساتید، دانشجویان و صنعتگران هستند، گفت: این مسابقات پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه است.

مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پل ارتباطی صنعت و دانشگاه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،  احمد نیک آبادی در مراسم افتتاحیه مسابقات هوش مصنوعی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:  مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) که هم اکنون رویداد پایانی ششمین دوره آن در حال برگزاری است، باسابقه ترین مسابقات مطرح در کشور در این حوزه است و یک دهه از برگزاری آن می گذرد.
وی افزود: در مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سه رکن اصلی اساتید، دانشجویان و صنعتگران هستند..
دبیر علمی مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکیدکرد: اساتید بازوی علمی مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بشمار می روند که نقش مهمی در تعریف مسائل، داوری نتایج و راهنمایی تیم های شرکت کننده دارند. همچنین دانشجویان نیز در حوزه اجرایی این مسابقات فعال هستند و بند اصلی تیم های شرکت کننده در مسابقات را تشکیل می دهند و صنعتگران حمایت های مالی و فنی لازم جهت تعریف مسائل، توسعه راه حل ها و حمایت از ایده های ارائه شده را فراهم می کنند.
وی عنوان کرد: مسئله محور بودن، بومی گرایی و ارتباط با صنایع سه ویژگی اصلی در روند برگزاری این مسابقات است و همواره سعی شده است نیازهای اصلی کشور شناسایی و در قالب مسابقات مختلف مطرح شوند.
دبیر علمی مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهارداشت: این مسابقات پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه است و در سال های گذشته نقش ارزشمندی در انتقال مسائل روز جامعه به دانشگاه و جلب حمایت برای ایده های دانشگاهی از سوی صنعت داشته است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت هر چه بیشتر بخش های مختلف دانشگاهی و صنعتی شاهد برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات در دوره های آتی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول