" />
" />
" />
" />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همخوانی «سلام فرمانده» از زبان دهه نودی‌های قشم

دهه نودی های جزیره قشم امروز با تجمع در صحن امامزاده سید مظفر (ع) قشم سرودسلام فرمانده را همخوانی کردند.

همخوانی «سلام فرمانده» از زبان دهه نودی‌های قشم

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم در حاشیه برگزاری این همخوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: صحن امامزاده سید مظفر(ع) قشم امروز میعادگاه نونهالان و نوجوانانی بود که در انتظار ظهور و فرمان فرمانده‌اند.

حجت الاسلام احمد غلامی ادامه داد: پویش سلام فرمانده پویش سربازان کوچک این آب و خاک و نشان دهنده راه روشن آنان برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال دهه نودی‌ها از سرود سلام فرمانده و همخوانی و بازنشر آن، انعکاس فراوانی در رسانه‌ها داشته و با واکنش گستره کاربران فضای مجازی روبروشده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: نوجوانان جزیره نیز همپای دیگر نوجوانان در ایران و سایر کشورهای اسلامی امروز با اجرای این سرود به فرمانده خود لبیک گفتند.

بنابر گزارش فارس، این همخوانی با همکاری مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) خواهران قشم و هیات اندیشه ورز شهرستان قشم به اجرا درآمد که در آن دختران مکتب حاج قاسم نیز حضور پررنگی داشتند.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول